Autor: Andrzej Szafrański
Cytowany często Conrad Hilton, twórca jednej z najbardziej
rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie, miał powiedzieć,
że dla sukcesu hotelu najważniejszą jest: lokalizacja, lokalizacja,
lokalizacjaÉ Śmiem twierdzić, że najważniejsi są pracownicy
Cudów nie ma, a raczej zdarzają się rzadko. Jest za to ponoć kryzys. Niby jest, bo trąbią o tym we wszystkich mediach, banki stały się wstrzemięźliwe w finansowaniu inwestycji w nieruchomości, firmy zaczynają zwalniać pracowników, a jednakÉ W listopadzie miały miejsce dwie duże imprezy targowe, które dla mnie były okazją do licznych rozmów z hotelarzami i osobami inwestującymi na rynku noclegowym.
Były też okazją do rozmów z dostawcami. Nadciągający kryzys zauważają właśnie dostawcy i część hotelarzy z Małopolski, przede wszystkim z Krakowa. Większość z tych ostatnich dotknął wyraźny spadek liczby gości w ich obiektach. Większość, bo nie wszystkich. Dobrze to i źle. Przemierzając Kraków, zajrzałem do kilku hoteli, udając "nieznanego gościa". Nie uwierzycie państwo, ale w kilku obiektach żaden z pracowników recepcji nie zwrócił uwagi na przybycie Potencjalnego Gościa. Wyszedłem. Wyszedłem, bo nie szukałem nocl [...]
Cudów nie ma, a raczej zdarzają się rzadko. Jest za to ponoć kryzys. Niby jest, bo trąbią o tym we wszystkich mediach, banki stały się wstrzemięźliwe w finansowaniu inwestycji w nieruchomości, firmy zaczynają zwalniać pracowników, a jednakÉ W listopadzie miały miejsce dwie duże imprezy targowe, które dla mnie były okazją do licznych rozmów z hotelarzami i osobami inwestującymi na rynku noclegowym.
Były też okazją do rozmów z dostawcami. Nadciągający kryzys zauważają właśnie dostawcy i część hotelarzy z Małopolski, przede wszystkim z Krakowa. Większość z tych ostatnich dotknął wyraźny spadek liczby gości w ich obiektach. Większość, bo nie wszystkich. Dobrze to i źle. Przemierzając Kraków, zajrzałem do kilku hoteli, udając "nieznanego gościa". Nie uwierzycie państwo, ale w kilku obiektach żaden z pracowników recepcji nie zwrócił uwagi na przybycie Potencjalnego Gościa. Wyszedłem. Wyszedłem, bo nie szukałem nocl [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz