SPA wtopione w region

Autor: Agnieszka Galica
Stworzenie ośrodka SPA & wellness, który będzie oryginalny a jednocześnie osadzony w tradycji regionu, nie wymaga większych nakładów inwestycyjnych niż stworzenie każdego innego SPA. Do pieniędzy przeznaczonych na ośrodek SPA wystarczy dodać chęć stworzenia czegoś wyróżniającego się, kreatywność projektantów i osób programujących SPA  
Każdy nowo powstający bądź istniejący już ośrodek SPA & wellness powinien pasować do miejsca, w którym jest lub będzie się znajdował. Można oczywiście urządzać kolejne "termy rzymskie" czy ośrodki w stylu "orientalnym". Tylko po co. Wystarczy, że robi to już połowa inwestujących w centra SPA przy obiektach noclegowych. A druga połowa będzie to robiła w najbliższej przyszłości. W dobie poszukiwania przez gości różnorodności, gwarancją sukcesu jest znalezienie dla planowanego ośrodka takiej formuły, która - spełniając wszystkie podstawowe wymogi - byłaby inna niż u konkurencji. Ważne jest, by ośrodek wyróżniał się programem czy rodzajem zabiegów. Jedną z takich formuł jest osadzenie obiektu w lokalnej tradycji.

Spójna architektura
Oznacza to, że taki obiekt SPA nie powinien odstawać od regionu pojmowanego jako całość. Czyli od mieszkających w nim ludzi, ich kultury, panujących tradycji, zwyczajów, klimatu i warunków naturalnych okolicy. Wszystkie te elementy mogą - a w przypadku zarówno obiektu noclegowego, jak i SPA powinny - tworzyć niezwykłą i unikatową całoś [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *