TripAdvisor rzuca wyzwanie serwisom rezerwacyjnym

Autor: Wiktor Kołakowski
TripAdvisor wprowadził na rynek platformę TripConnect, która ma stanowić konkurencję dla serwisów rezerwacyjnych. Dzięki niej użytkownicy TripAdvisor – najpopularniejszej na świecie strony z opiniami o obiektach hotelowych – mogą rezerwować noclegi bezpośrednio na stronach opisywanych hoteli. TripAdvisor chwali się 260 mln unikalnych użytkowników miesięcznie. TripConnect ma umożliwić właścicielom niezależnych obiektów przekierowanie tego ruchu bezpośrednio na strony hoteli, gdzie użytkownicy platformy będą mogli zarezerwować pokój bez pośredników. Hotele mogą też samodzielnie zarządzać dostępnością pokoi. Główną zaletą nowego rozwiązania ma być zwiększenie przychodów hoteli dzięki sprzedaży bezpośredniej, która umożliwi ominięcie prowizji płaconych serwisom typu Booking.com czy HRS, wynoszących od kilkunastu do 30 i więcej procent. Warunki, które powinny spełnić obiekty hotelowe, są dwa: pierwszy – hotel musi mieć zainstalowany na swojej stronie silnik rezerwacyjny certyfikowany przez TripAdvisor (np. Upper Booking Engine firmy Profitroom czy narzędzia firmy SiteMinder); drugi – hotel musi zapłacić za znalezienie się na TripAdvisor Business Listings, bo tylko obiekty z tej listy mogą korzystać z nowych możliwości. Pozycja niezależnych obiektów z TripAdvisor Busines [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *