19 listopada 2008 roku w fitness klubie Holmes Place w warszawskim hotelu Hilton odbyła się konferencja pt. "Przyszłość SPA & wellness w Polsce i na świecie - najnowsze trendy". Tematem przewodnim konferencji był kryzys finansowy na światowych rynkach i jego wpływ na rynek usług SPA & wellness.
O jego aktualnej kondycji i perspektywach na przyszłość mówili: Urszula Peryt-Patrzała, prezes Thalgo Poland oraz Neil Burton, dyrektor regionalny Holmes Place na Europę Środkową i Wschodnią. Drugi prelegent zwrócił szczególną uwagę na zmniejszenie się zainteresowania usługami luksusowymi, a w szczególności na spadek liczby nowych członków w klubach fitness oraz SPA & wellness. Uczestnicy konferencji zastanawiali się, jakie należy podjąć kroki, aby uniknąć konsekwencji kryzysu gospodarczego. Neil Burton zachęcał menedżerów oraz właścicieli klubów do analizy swojej pozycji na rynku, wyspecjalizowania oferty w jednym kierunku oraz ograniczenia lub całkowitego wyeliminowania usług niedochodowych.
Podkreślił również, że w obliczu znacznego spadku nowych członkostw w klubach SPA & wellness najistotniejszym czynnikiem staje się utrzymanie stałych klientów, w związku z czym właśnie do nich należy skierować kampanię marketingową w najbliższym czasie. Uzmysłowienie sobie tego, jak ważną rolę odgrywa stały kontakt z klientem (głównie przez internet), jest kluczem do pomyślnego przetrwania trudnych czasów. Podczas konferencji zaprezentowano również nowinki ze świata SPA & wellness: np. rytuał Terraké Snow Breeze czy nowe urządzenie dla SPA - Power Plate.
AW
O jego aktualnej kondycji i perspektywach na przyszłość mówili: Urszula Peryt-Patrzała, prezes Thalgo Poland oraz Neil Burton, dyrektor regionalny Holmes Place na Europę Środkową i Wschodnią. Drugi prelegent zwrócił szczególną uwagę na zmniejszenie się zainteresowania usługami luksusowymi, a w szczególności na spadek liczby nowych członków w klubach fitness oraz SPA & wellness. Uczestnicy konferencji zastanawiali się, jakie należy podjąć kroki, aby uniknąć konsekwencji kryzysu gospodarczego. Neil Burton zachęcał menedżerów oraz właścicieli klubów do analizy swojej pozycji na rynku, wyspecjalizowania oferty w jednym kierunku oraz ograniczenia lub całkowitego wyeliminowania usług niedochodowych.
Podkreślił również, że w obliczu znacznego spadku nowych członkostw w klubach SPA & wellness najistotniejszym czynnikiem staje się utrzymanie stałych klientów, w związku z czym właśnie do nich należy skierować kampanię marketingową w najbliższym czasie. Uzmysłowienie sobie tego, jak ważną rolę odgrywa stały kontakt z klientem (głównie przez internet), jest kluczem do pomyślnego przetrwania trudnych czasów. Podczas konferencji zaprezentowano również nowinki ze świata SPA & wellness: np. rytuał Terraké Snow Breeze czy nowe urządzenie dla SPA - Power Plate.
AW
Dodaj komentarz