5 listopada odbyło się kolejne z seminariów szkoleniowych w ramach Akademii Hotelarza. Tym razem tematem spotkania były najnowsze trendy w sprzedaży usług hotelowych.
Krzysztof Stęplowski, ekspert z zakresu marketingu online, przedstawił uczestnikom szereg zagadnień związanych z najnowszymi rozwiązaniami stosowanymi w promocji obiektów hotelowych. Potrzeba dopasowania do wciąż zmieniających się potrzeb klientów oraz partnerów biznesowych wymusza wzmożone działania marketingowe, przy zastosowaniu wciąż zmieniających się narzędzi promocji.
Dlatego trener zapoznał uczestników zarówno z istotnymi zmianami zachowań konsumenckich w Internecie, procesem wyszukiwania hotelu, ale także najskuteczniejszym metodom promocji obiektu, czy tworzenia ofert.
W zgodnej opinii uczestników, właścicieli i kadry zarządzającej hoteli z całej Polski, poziom merytoryczny spotkania stał na bardzo wysokim poziomie, a uzyskane informacje będą pomocne w codziennej praktyce zawodowej.
Dodaj komentarz