Autor: Piotr Lutycki
Tym, czym dla hotelowej recepcji jest komputer wyposażony w odpowiednie oprogramowanie, a dla hotelowej kawiarni dobry ekspres, tym dla służby pięter jest odpowiedni wózek serwisowy. Stał się jednym z podstawowych urządzeń, bez których trudno dziś wyobrazić sobie sprawną i wydajną pracę personelu
Funkcje, na które należy zwrócić uwagę przy wyborze wózka:
[...]
- Łatwość w prowadzeniu, w niektórych modelach dzięki wyposażeniu w piąte, środkowe kółko z gumowym bieżnikiem udaje się zmniejszyć wysiłek fizyczny potrzebny do przemieszczenia wózka pomiędzy pokojami wzdłuż korytarzy hotelowych.
- Wyposażenie wózka w przebiegający dookoła profil ochraniający i 8 poziomych kółek zainstalowanych w każdym z rogów wózka (złożonego lub rozłożonego). Korzyść - oprócz oszczędności dla hotelu wynikających z lepszej ochrony ścian, drzwi i narożników, personel służby pięter odczuwa mniejszy stres przy przemieszczaniu wózków dzięki eliminacji groźby spowodowania strat w budynku hotelowym.
- Wyposażenie wózka w opcję dwóch rodzajów kółek: poliamidowe lub gumowe. Korzyść - w przypadku podłóg twardych, ceramicznych: koła gumowe zapewniają ciche przemieszczanie wózków, eliminując dyskomfort pracy personelu związany z hałasem oraz - uzasadnione narzekania gości hotelowych.
- Wyposażenie wózków typu minibar w zamykaną na kluczyk roletę zabezpieczającą przed kradzieżą załadowanych na wózek produktów. Korzyść - personel dzięki zabezpieczeniu produktów przed kradzieżą pracuje w bardziej komfortowych warunkach, nie będąc zagrożonym skutkami odpowiedzialności materialnej za skradziony towar.
- Wyposażenie wózków w akcesoria typu: pojemnik na drobne rzeczy, stojak na broszury reklamowe. Korzyść - dzięki ułożeniu wielu drobnych rzeczy i broszur w uporządkowany sposób personelo
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz