Gotówka w hotelu to już historia

Autor: Sebastian Ramatowski
Zintegrowane systemy zarządzania płatnościami są dziś nieodłącznym elementem nowoczesnych hoteli. Priorytetem właścicieli obiektów jest zapewnienie najwyższego bezpieczeństwa płatności i dotrzymywanie kroku nowościom technologicznym, tak by odpowiedzieć na oczekiwania klientów dotyczące szybkości i wygody przeprowadzanych transakcji. Płatności bezgotówkowe są tańszą, szybszą i bezpieczniejszą metodą niż gotówka. Karta płatnicza od wielu lat jest nieodłącznym elementem każdego podróżnika. Pozwala mu na swobodne poruszanie się w kraju i za granicą, zarówno w celach prywatnych, jak i służbowych. Dziś, na szczęście, w sprawnej firmie trudno już sobie wyobrazić wypłatę gotówkowej zaliczki na poczet wyjazdu służbowego, wizytę w kantorze i portfel wypełniony różnymi walutami. Konieczność obsługi kart płatniczych przez hotel staje się przez to standardem, a o prestiżu obiektu świadczą dodatkowe, innowacyjne usługi, jakie hotele oferują swoim klientom. Kartą zapłacisz za wszystko Już pierwszy kontakt gościa z hotelem, bezpośrednio lub przez portal rezerwacyjny, w celu dokonania rezerwacji, nierzadko wymaga posłużenia się kartą, aby potwierdzić tożsamość, lub dokonać preautoryzacji. Następny kontakt hotelu z kartą ma miejsce w momencie pojawienia się gościa w obiekcie, podczas zameldowania. Gość zapłaci również za usługi dodatkowe, jak na przykład kolację w hotelowej restauracji, SPA czy pralnię. Do obsługi procesów płatności nie wystarczy już zwykły terminal POS. Ręczne rozliczanie transakcji również przecho [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *