Autor: Sylwia Bortniak
Sylwia Bortniak
Autorka jest socjologiem,
reprezentuje firmę Concierge Polska
Poznanie warsztatu pracy, otoczenia i wymagań, jakie wiążą się z podjęciem pierwszej pracy zawodowej, przysparza wielu emocji i także stresu, który jest naturalnym zjawiskiem w takiej sytuacji. Każdy z nas doskonale pamięta początki swojej pracy zawodowej. Często napięcie prowadziło do reakcji odwrotnych do zamierzonych
Jako osoby zarządzające hotelami i odpowiadające za całokształt zadań często zapominamy o naszych doświadczeniach w poznawaniu profesji hotelarza. Spotykam się czasami z opinią, że młodzież szkół hotelarskich jest niedostatecznie przygotowana przez programy edukacyjne do sprawnego pełnienia swoich obowiązków. W pewnym stopniu sami jesteśmy zaangażowani w proces edukacji młodych ludzi, którzy zwykle wybór szkoły hotelarskiej wiążą z wyborem pracy, która jest dla nich fascynująca i pełna przygód.
Nasze zaangażowanie polega na postawie, jaką prezentujemy w stosunku do młodych ludzi, chęci zainteresowania ich i przekazania im wiedzy. Dynamiczny rozwój usług na świecie wykreował oczekiwania gości o wysokim poziomie jakości obsługi. Wysoka jakość obsługi to nie tylko szybka reakcja na prośbę gościa, to cały łańcuszek elementów, które w kontakcie personel hotelu - gość budują przyjazną atmosferę i dobrą opinię o naszym obiekcie.
[...]
Autorka jest socjologiem,
reprezentuje firmę Concierge Polska
Poznanie warsztatu pracy, otoczenia i wymagań, jakie wiążą się z podjęciem pierwszej pracy zawodowej, przysparza wielu emocji i także stresu, który jest naturalnym zjawiskiem w takiej sytuacji. Każdy z nas doskonale pamięta początki swojej pracy zawodowej. Często napięcie prowadziło do reakcji odwrotnych do zamierzonych
Jako osoby zarządzające hotelami i odpowiadające za całokształt zadań często zapominamy o naszych doświadczeniach w poznawaniu profesji hotelarza. Spotykam się czasami z opinią, że młodzież szkół hotelarskich jest niedostatecznie przygotowana przez programy edukacyjne do sprawnego pełnienia swoich obowiązków. W pewnym stopniu sami jesteśmy zaangażowani w proces edukacji młodych ludzi, którzy zwykle wybór szkoły hotelarskiej wiążą z wyborem pracy, która jest dla nich fascynująca i pełna przygód.
Nasze zaangażowanie polega na postawie, jaką prezentujemy w stosunku do młodych ludzi, chęci zainteresowania ich i przekazania im wiedzy. Dynamiczny rozwój usług na świecie wykreował oczekiwania gości o wysokim poziomie jakości obsługi. Wysoka jakość obsługi to nie tylko szybka reakcja na prośbę gościa, to cały łańcuszek elementów, które w kontakcie personel hotelu - gość budują przyjazną atmosferę i dobrą opinię o naszym obiekcie.
[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz