HTL – nowa marka Scandic Hotels

Autor: Piotr Stawiński
Sieć Scandic Hotels wprowadza na rynek lifestyle'ową markę pod nazwą HTL ze średniego segmentu skierowaną do nowej generacji podróżnych. Hotele działać mają głównie w biurowcach. W ciągu pięciu lat planowane jest otwarcie 20 obiektów w Skandynawii. Pierwszy ruszy w przyszłym roku w Sztokholmie. Według założeń, nowy koncept hotelowy oferować ma najlepsze lokalizacje w centrach miast po najlepszych, czyli przystępnych cenach, z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi (smart digital) i z nowoczesnym designem. „Rosnąca digitalizacja, stała urbanizacja, nowa kultura mobilna, szybkość życia i większa uwaga zwracana na transparentność działań stworzyły nową grupę docelową o innych priorytetach niż tradycyjny gość hotelowy. Dlatego Scandic postanowił rozszer [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *