Kolejne szkolenie z cyklu "Dobry marketing i dobry personel", prowadzone w ramach Akademii Hotelarza odbyło się 23 października w siedzibie redakcji "Hotelarza", w budynku Dominanta Praska w Warszawie. Poszczególne bloki tematyczne prowadzili Sylwia Bortniak i Jacek Piasta, doświadczeni hotelarze, doradcy, szkoleniowcy, a przy tym stali współpracownicy redakcji "Hotelarza".
Wprawdzie szkolenie rozpoczęło się opóźnieniem spowodowanym przede wszystkim deszczową, jesienną pogodą, która w stolicy skutkuje zawsze ulicznymi korkami, jednak okazało się, że były to trudności jedynie przejściowe. W miarę upływu czasu i kolejnych odsłon prawdziwie interaktywnych zajęć prowadzonych przez Sylwię Bortniak, w sali wykładowej pojawiło się słońce i uśmiechy na twarzach uczestników. Punktem kulminacyjnym było rozdanie w trakcie zajęć "Jak wybierać i szkolić personel obiektów noclegowych" różowych okularów z bokobrodami a la Presley.
Wcześniej Sylwia Bortniak, która na co dzień reprezentuje firmę Concierge Polska, wyjaśniła, dlaczego w każdym hotelu niezbędna jest księga standardów. Jacek Piasta skoncentrował się na przedstawieniu sposobów optymalizowania wydatków na marketing oraz zasad dostosowania strategii marketingowej i promocyjnej do standardu, lokalizacji i programu użytkowego obiektu noclegowego. Uczestnicy spotkania wysoko ocenili poziom merytoryczny zajęć i sposób przekazywania wiedzy przez osoby prowadzące. Jak wynika z ankiet, podstawowym mankamentem spotkania było w ocenie uczestników zbyt mało czasu na przeprowadzenie indywidualnych rozmów i konsultacji z wykładowcami.
Podchodząc elastycznie do tego rodzaju próśb, "rozciągnęliśmy" nieco program, rezygnując jednocześnie z ostatniego punktu, czyli zasad współpracy i korzyści z udziału w hotelowych systemach marketingowych. Ze względu na duże zainteresowanie wyłącznie tą tematyką poświęcony jej zostanie osobny cykl szkoleniowy. Więcej informacji już wkrótce na łamach "Hotelarza" oraz na stronie www.e-hotelarz. W szkoleniu "Dobry marketing i dobry personel" wzięło udział 27 osób. Sponsorem spotkania była spółka Micros Fidelio.
Uczestnicy szkolenia "Dobry marketing i dobry personel" w różowych okularach wręczonych im przez Sylwię Bortniak.
Wprawdzie szkolenie rozpoczęło się opóźnieniem spowodowanym przede wszystkim deszczową, jesienną pogodą, która w stolicy skutkuje zawsze ulicznymi korkami, jednak okazało się, że były to trudności jedynie przejściowe. W miarę upływu czasu i kolejnych odsłon prawdziwie interaktywnych zajęć prowadzonych przez Sylwię Bortniak, w sali wykładowej pojawiło się słońce i uśmiechy na twarzach uczestników. Punktem kulminacyjnym było rozdanie w trakcie zajęć "Jak wybierać i szkolić personel obiektów noclegowych" różowych okularów z bokobrodami a la Presley.
Wcześniej Sylwia Bortniak, która na co dzień reprezentuje firmę Concierge Polska, wyjaśniła, dlaczego w każdym hotelu niezbędna jest księga standardów. Jacek Piasta skoncentrował się na przedstawieniu sposobów optymalizowania wydatków na marketing oraz zasad dostosowania strategii marketingowej i promocyjnej do standardu, lokalizacji i programu użytkowego obiektu noclegowego. Uczestnicy spotkania wysoko ocenili poziom merytoryczny zajęć i sposób przekazywania wiedzy przez osoby prowadzące. Jak wynika z ankiet, podstawowym mankamentem spotkania było w ocenie uczestników zbyt mało czasu na przeprowadzenie indywidualnych rozmów i konsultacji z wykładowcami.
Podchodząc elastycznie do tego rodzaju próśb, "rozciągnęliśmy" nieco program, rezygnując jednocześnie z ostatniego punktu, czyli zasad współpracy i korzyści z udziału w hotelowych systemach marketingowych. Ze względu na duże zainteresowanie wyłącznie tą tematyką poświęcony jej zostanie osobny cykl szkoleniowy. Więcej informacji już wkrótce na łamach "Hotelarza" oraz na stronie www.e-hotelarz. W szkoleniu "Dobry marketing i dobry personel" wzięło udział 27 osób. Sponsorem spotkania była spółka Micros Fidelio.
Uczestnicy szkolenia "Dobry marketing i dobry personel" w różowych okularach wręczonych im przez Sylwię Bortniak.
Dodaj komentarz