Podczas targów WorldHotel odbyły się dwa szkolenia w ramach Akademii Hotelarza: „Hotel – opłacalna inwestycja” oraz „Skuteczny marketing w hotelu”, które łącznie zgromadziły ponad 80 osób.
Podczas pierwszej sesji Janusz Mitulski, partner Horwath HTL, przedstawił zasady definiowania potencjału rynku hotelowego, analizy lokalizacji oraz ryzyka związane z realizacją inwestycji. Z kolei Andrzej Przeniosło, pełnomocnik zarządu w 4-gwiazdkowym hotelu Warszawianka w Jachrance, omówił podstawowe zagadnienia związane z hotelową gastronomią – definiowanie profilu działalności restauracji, outsourcing, zasady wyposażenia hotelowej kuchni, a także najczęstsze błędy popełniane przez właścicieli i managerów w tej kwestii.
Podczas drugiej sesji Elżbieta Nitsze, dyrektor marketingu i sprzedaży sieci Elbest Hotels, zapoznała uczestników szkolenia z analizą konkurencji, definiowaniem grup docelowych oraz metodami tworzenia ofert sprzedażowych. Krzysztof Stęplowski, specjalista ds. marketingu online, który prowadzi serwis ekspercki MarketingHotelu.pl, omówił metody sprzedaży usług hotelowych online, mierzenie skuteczności działań sprzedażowych oraz przybliżył zasady wykorzystywania w swojej działalności hotelarskiej social mediów.
Podczas pierwszej sesji Janusz Mitulski, partner Horwath HTL, przedstawił zasady definiowania potencjału rynku hotelowego, analizy lokalizacji oraz ryzyka związane z realizacją inwestycji. Z kolei Andrzej Przeniosło, pełnomocnik zarządu w 4-gwiazdkowym hotelu Warszawianka w Jachrance, omówił podstawowe zagadnienia związane z hotelową gastronomią – definiowanie profilu działalności restauracji, outsourcing, zasady wyposażenia hotelowej kuchni, a także najczęstsze błędy popełniane przez właścicieli i managerów w tej kwestii.
Podczas drugiej sesji Elżbieta Nitsze, dyrektor marketingu i sprzedaży sieci Elbest Hotels, zapoznała uczestników szkolenia z analizą konkurencji, definiowaniem grup docelowych oraz metodami tworzenia ofert sprzedażowych. Krzysztof Stęplowski, specjalista ds. marketingu online, który prowadzi serwis ekspercki MarketingHotelu.pl, omówił metody sprzedaży usług hotelowych online, mierzenie skuteczności działań sprzedażowych oraz przybliżył zasady wykorzystywania w swojej działalności hotelarskiej social mediów.
Dodaj komentarz