Kolejne szkolenie z cyklu „Dobry marketing i dobry
personel”, prowadzone w ramach Akademii Hotelarza odbyło się 23 października w siedzibie
redakcji Hotelarza, w budynku Dominanta Praska w Warszawie. Poszczególne bloki
tematyczne prowadzili Sylwia Bortniak i Jacek Piasta, doświadczeni hotelarze, doradcy,
szkoleniowcy, a przy tym stali współpracownicy redakcji.
Wprawdzie szkolenie
rozpoczęło się pechowym opóźnieniem spowodowanym przede wszystkim deszczową,
prawdziwie jesienną pogodą, która w stolicy skutkuje zawsze ulicznymi korkami,
jednak okazało się, że były to trudności jedynie przejściowe.
W miar
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz