Agnieszka Róg-Skrzyniarz PR & communication
manager Starwood Hotels&Resorts na Polskę
Dobry PR-owiec wie, że należy stale podtrzymywać kontakty z dziennikarzami i regularnie organizować spotkania prasowe, aby nie dać zapomnieć mediom o ofercie swojego hotelu. Jednak, by te spotkania były atrakcyjne i dziennikarze chcieli w nich brać udział, musimy mieć oryginalny pomysł, zaoferować nie tylko bieżące informacje, ale również zabawę. Jeżeli połączymy te dwa elementy, możemy liczyć na sukces.
Istnieje kilka rodzajów spotkań prasowych i każde z nich dostosowane jest do komunikatu, jakim chcemy się z mediami podzielić. Najbardziej formalnym spotkaniem są oczywiście konferencje prasowe, które organizujemy, pod warunkiem, że mamy tzw. newsa, czyli przełomową dla firmy wiadomość. Kolejny typ spotkań z mediami, to spotkania prasowe lub tzw. press briefingi, które odbywają się w znacznie bardziej luźnej formie, zazwyczaj przy lunchu czy śniadaniu. Ich celem jest podzielenie się opinią firmy na dany temat lub przypomnienie o jej ofercie.
I ostatni rodzaj imprez dla dziennikarzy to wyjazdy prasowe. Zazwyczaj w takich przypadkach firma chce pokazać kluczowym dziennikarzom jej międzynarodową ofertę lub zintegrować dziennikarzy z danego regionu. Obecna rzeczywistość, w której muszą działać specjaliści do spraw public relations jest znacznie bardziej wymagająca niż jeszcze pięć lat temu. Redakcje są coraz mniejsze, dziennikarze bardziej zajęci, a w związku z tym frekwencja na spotkaniach prasowych coraz niższa. Co zatem zrobić, aby sala konferncyjna nie świeciła pustkami? Na szczęście jest na to sposób - trzeba zaskoczyć dziennikarza, ale przede wszystkim dostosować spotkanie do jego potrzeb.
Kreatywność p [...]
manager Starwood Hotels&Resorts na Polskę
Dobry PR-owiec wie, że należy stale podtrzymywać kontakty z dziennikarzami i regularnie organizować spotkania prasowe, aby nie dać zapomnieć mediom o ofercie swojego hotelu. Jednak, by te spotkania były atrakcyjne i dziennikarze chcieli w nich brać udział, musimy mieć oryginalny pomysł, zaoferować nie tylko bieżące informacje, ale również zabawę. Jeżeli połączymy te dwa elementy, możemy liczyć na sukces.
Istnieje kilka rodzajów spotkań prasowych i każde z nich dostosowane jest do komunikatu, jakim chcemy się z mediami podzielić. Najbardziej formalnym spotkaniem są oczywiście konferencje prasowe, które organizujemy, pod warunkiem, że mamy tzw. newsa, czyli przełomową dla firmy wiadomość. Kolejny typ spotkań z mediami, to spotkania prasowe lub tzw. press briefingi, które odbywają się w znacznie bardziej luźnej formie, zazwyczaj przy lunchu czy śniadaniu. Ich celem jest podzielenie się opinią firmy na dany temat lub przypomnienie o jej ofercie.
I ostatni rodzaj imprez dla dziennikarzy to wyjazdy prasowe. Zazwyczaj w takich przypadkach firma chce pokazać kluczowym dziennikarzom jej międzynarodową ofertę lub zintegrować dziennikarzy z danego regionu. Obecna rzeczywistość, w której muszą działać specjaliści do spraw public relations jest znacznie bardziej wymagająca niż jeszcze pięć lat temu. Redakcje są coraz mniejsze, dziennikarze bardziej zajęci, a w związku z tym frekwencja na spotkaniach prasowych coraz niższa. Co zatem zrobić, aby sala konferncyjna nie świeciła pustkami? Na szczęście jest na to sposób - trzeba zaskoczyć dziennikarza, ale przede wszystkim dostosować spotkanie do jego potrzeb.
Kreatywność p [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz