Łącznie ponad 50 uczestników, hotelarzy i inwestorów z całej Polski wzięło udział w spotkaniach z Akademią Hotelarza podczas pierwszego dnia targów World Hotel w Warszawie.
Janusz Mitulski, partner w międzynarodowej firmie doradczej Horwath HTL, omówił zagadnienia związane ze specyfiką inwestowania w hotel. Głównymi tematami prezentacji były metody analizy potencjału rynku lokalnego, analizy konkurencji hotelowej, lokalizacji nieruchomości, czy zasady definiowania produktu hotelowego.
Rafał Marek, reprezentujący sponsora dzisiejszych spotkań, firmę LSI Software, przedstawił uczestnikom narzędzie InteliHotel - zintegrowany system zarządzania dla obiektów hotelowych.
Andrzej Przeniosło, dyrektor generalny hoteli Grand Hotel Rzeszów oraz Bristol Tradition & Luxury przedstawił uczestnikom tajniki decydujące o powodzeniu biznesu gastronomicznego w hotelu, omówił zagadnienia związane m.in. z doborem właściwego wyposażenia, outsourcingiem i przedstawił najczęstsze błędy popełniane przez inwestorów dotyczące organizacji działu gastronomii na etapie inwestycji.
Podczas popołudniowej sesji Elżbieta Nitsze, dyrektor marketingu i sprzedaży Elbest Hotels, omówiła m.in. analizę potencjału otoczenia biznesowego, definiowanie grup docelowych, przedstawiła również metody mierzenia skuteczności działań sprzedażowych.
Krzysztof Stęplowski, ekspert z zakresu marketingu online hoteli, właściciel serwisu MarketingHotelu.pl omówił najskuteczniejsze metody promowania hotelu online, proces decyzyjny gości, research hotelu, oraz zasady o których należy pamiętać realizując promocję poprzez social mediów.
Dodaj komentarz