Pieczywo to podstawa

Autor: Wiktor Kołakowski

Śniadanie to dawka energii na wiele godzin. Zaopatruje organizm w glukozę, która pobudza mózg do pracy i przyśpiesza proces myślenia – i tego właśnie oczekują od hotelowego śniadania goście, nie tylko biznesowi. A podstawą każdego śniadania jest pieczywo, dlatego hotel musi zadbać o to, aby zapewnić jego jak najszerszy wybór i jak najlepszą jakość.

Śniadanie jest newralgicznym punktem oferty hotelowej, bo dla większości gości stanowi jedyny posiłek, jaki tam spożywają. Dlatego można być pewnym, że wszelkie uchybienia w tym względzie zostaną zauważone, a często potem opisane na internetowych forach. O ile preferencje gości dotyczące produktów, których oczekują podczas śniadania, są różnorodne (i dlatego należy zadbać, aby oferować ich jak najszerszy zakres), to prawie wszyscy skorzystają z pieczywa. To zobowiązuje do przyłożenia szczególnej uwagi do tej części oferty śniadaniowej.

Mini kwadrat, mini ślimak, mini rogalik

Aby zapewnić jak najlepszą ofertę, podstawą jest, by zamówienia i oczekiwania hotelarzy wobec dostawców pieczywa były precyzyjnie ustalone: musi być jasno podana nazwa, gramatura, a najlepiej też kod produktów, których się oczekuje. Wówczas można mieć pewność, że będzie można zaoferować gościom to, co chce się zaoferować, a nie to, co dostarczyła piekarnia na podstawie nieprecyzyjnego zamówienia.
Edyta Nowak, kierownik HoReCa w firmie Inter Europol, wskazuje kilka rodzajów pieczywa, któr

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *