Śniadanie to dawka energii na wiele godzin. Zaopatruje organizm w glukozę, która pobudza mózg do pracy i przyśpiesza proces myślenia – i tego właśnie oczekują od hotelowego śniadania goście, nie tylko biznesowi. A podstawą każdego śniadania jest pieczywo, dlatego hotel musi zadbać o to, aby zapewnić jego jak najszerszy wybór i jak najlepszą jakość.
Śniadanie jest newralgicznym punktem oferty hotelowej, bo dla większości gości stanowi jedyny posiłek, jaki tam spożywają. Dlatego można być pewnym, że wszelkie uchybienia w tym względzie zostaną zauważone, a często potem opisane na internetowych forach. O ile preferencje gości dotyczące produktów, których oczekują podczas śniadania, są różnorodne (i dlatego należy zadbać, aby oferować ich jak najszerszy zakres), to prawie wszyscy skorzystają z pieczywa. To zobowiązuje do przyłożenia szczególnej uwagi do tej części oferty śniadaniowej.
Mini kwadrat, mini ślimak, mini rogalik
Aby zapewnić jak najlepszą ofertę, podstawą jest, by zamówienia i oczekiwania hotelarzy wobec dostawców pieczywa były precyzyjnie ustalone: musi być jasno podana nazwa, gramatura, a najlepiej też kod produktów, których się oczekuje. Wówczas można mieć pewność, że będzie można zaoferować gościom to, co chce się zaoferować, a nie to, co dostarczyła piekarnia na podstawie nieprecyzyjnego zamówienia.
Edyta Nowak, kierownik HoReCa w firmie Inter Europol, wskazuje kilka rodzajów pieczywa, któr
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz