Autor: Krzysztof Stęplowski
Google nieustannie rozwija i modyfikuje swoje usługi. W ciągu trzech ostatnich miesięcy otrzymaliśmy trzy informacje wyjątkowowo istotne z punktu widzenia hotelarzy. Niektóre plany brzmią niemal rewolucyjnie – warto się do nich przygotować.
Pod koniec lipca wszystkie kampanie AdWords (systemu reklamowego wykorzystującego wyszukiwarkę oraz sieć serwisów partnerskich Google) zostały zaktualizowane do statusu „rozszerzonych”. Jeśli inwestujemy w AdWords, firma, z którą współpracujemy, powinna poinformować nas o tych zmianach. Nowy rodzaj kampanii daje nam możliwość lepszego zarządzania „rozszerzeniami” reklam. Chodzi tu głównie o trzy istotne typy rozszerzeń – rodzaj urządzenia, lokalizację oraz harmonogram wyświetlania reklam. Omówmy je po kolei.
Urządzenia – desktopy, tablety, smartfony
Coraz więcej osób korzysta z internetu za pomocą różnego typu urządzeń: w ciągu dnia najczęściej są to desktopy (laptopy lub komputery stacjonarne), zaś wieczorem przewagę zdobywają mniejsze ekrany – tablety lub smartfony. Tendencja widoczna jest szczególnie na rynkach zachodnich, choć jest tylko kwestią czasu, kiedy ten model zacznie obowiązywać również w naszym kraju. Dzięki nowym rozszerzeniom dotyczącym urządzeń, Google daje nam możliwość różnicowania stawek za kliknięcie właśnie ze względu na typ ekranu – i to w ramach jednej kampanii. Warto więc skonsultować się z firmą odpowiedzialną za AdWords, analizując liczbę wyświetleń uzyskiwanych na różnego typu urządzeniach oraz prosząc o sugestie dotyczące stawki za kliknięcie. Może nie warto inwestować tyle samo w smartfony, skoro ruch generowany w ten sposób charakteryzuje się słabą jako [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz