Autor: Anna Patoleta
Zakończyła się piąta edycja kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie, której finał odbył się w w warszawskim hotelu Radisson Blu. Przyznano certyfikaty 99 obiektom, które pozytywnie przeszły audyt tegorocznej edycji oraz statuetki dla najlepszych obiektów w pięciu kategoriach.
Piąta edycja Hotelu Przyjaznego Rodzinie koncentrowała się wokół potrzeb dzieci, aby czuły się one w hotelu wyjątkowymi gośćmi zgodnie z hasłem całej kampanii Dziecko VIPEM w Hotelu. Zwracano uwagę na utrzymanie standardów bezpieczeństwa w wyposażeniu hoteli, obsługę i rozumienie potrzeb małych gości w hotelu, programy animacyjne dla dzieci w różnym wieku oraz promocję zdrowego menu dla dzieci.
Wysoki poziom zgłoszeń
W tym roku w kategorii „Hotel na wypoczynek” nadeszło 57 zgłoszeń, w kategorii „Hotel miejski” – 14 zgłoszeń, w kategorii „Ośrodek wypoczynkowy” – 22 zgłoszenia, a w kategorii „Pensjonat” [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz