Sieć Best Western w Polsce sprawdziła, o co najczęściej pytają goście rezerwując pokój w hotelach tej marki. Najważniejszy w hotelu, zarówno dla gości biznesowych, jak i indywidualnych, okazał się dostęp do internetu.
To właśnie o możliwość połączenia z siecią najczęściej pytali goście niemal wszystkich obiektów należących do Best Western. Na liście priorytetów znalazła się także dogodna lokalizacja. Często pytano bowiem o drogę z hotelu m.in. do centrum miasta, postoju taksówek, apteki czy też najbliższego sklepu. Równie istotną rolę odgrywają parking hotelowy, klimatyzacja obiektu oraz oferta rekreacyjna. Zdecydowana większość gości pytała też o możliwość wcześniejszego zajęcia i późniejszego zwolnienia pokoju.
Mniejsze znaczenie dla osób podróżujących ma dostęp do oferty room-service oraz możliwość korzystania z pralni hotelowej. Okazuje się, że te usługi nie mają większego wpływu na decyzję o rezerwacji pokoju w danym hotelu. Natomiast akceptowanie zwierząt domowych w obiekcie to pytanie zadawane nie tylko przez miłośników czworonogów, ale także osoby preferujące odpoczynek bez swoich pupili. – Pytania i prośby gości nocujących w hotelach Best Western są dla nas niezwykle ważne. Chcemy wiedzieć czego oczekują i co jest dla nich naprawdę istotne. Dlatego też we wszystkich hotelach należących do Best Western zarówno w Polsce, jak i na całym świecie, standardem jest bezpłatny dostęp do bezprzewodowego internetu – mówi Gheorghe Marian Cristescu, dyrektor Best Western na Polskę.
Goście hoteli Best Western mieli też prośby o mydło w kostce czy miskę dla psa. Pytano o wymiary ręczników hotelowych oraz kolor mebli w pokojach. Pracownicy hoteli Best Western są przygotowani na odpowiedź na każde pytanie, nawet dotyczące zakwaterowania w Krakowie w pokoju z widokiem na… morze. Do miłych sytuacji z pewnością można zaliczyć również prośbę gości jednego z hoteli Best Western w stolicy Małopolski, którzy poprosili pracowników recepcji o towarzyszenie w zwiedzaniu miasta i wykonanie sesji zdjęciowej.
To właśnie o możliwość połączenia z siecią najczęściej pytali goście niemal wszystkich obiektów należących do Best Western. Na liście priorytetów znalazła się także dogodna lokalizacja. Często pytano bowiem o drogę z hotelu m.in. do centrum miasta, postoju taksówek, apteki czy też najbliższego sklepu. Równie istotną rolę odgrywają parking hotelowy, klimatyzacja obiektu oraz oferta rekreacyjna. Zdecydowana większość gości pytała też o możliwość wcześniejszego zajęcia i późniejszego zwolnienia pokoju.
Mniejsze znaczenie dla osób podróżujących ma dostęp do oferty room-service oraz możliwość korzystania z pralni hotelowej. Okazuje się, że te usługi nie mają większego wpływu na decyzję o rezerwacji pokoju w danym hotelu. Natomiast akceptowanie zwierząt domowych w obiekcie to pytanie zadawane nie tylko przez miłośników czworonogów, ale także osoby preferujące odpoczynek bez swoich pupili. – Pytania i prośby gości nocujących w hotelach Best Western są dla nas niezwykle ważne. Chcemy wiedzieć czego oczekują i co jest dla nich naprawdę istotne. Dlatego też we wszystkich hotelach należących do Best Western zarówno w Polsce, jak i na całym świecie, standardem jest bezpłatny dostęp do bezprzewodowego internetu – mówi Gheorghe Marian Cristescu, dyrektor Best Western na Polskę.
Goście hoteli Best Western mieli też prośby o mydło w kostce czy miskę dla psa. Pytano o wymiary ręczników hotelowych oraz kolor mebli w pokojach. Pracownicy hoteli Best Western są przygotowani na odpowiedź na każde pytanie, nawet dotyczące zakwaterowania w Krakowie w pokoju z widokiem na… morze. Do miłych sytuacji z pewnością można zaliczyć również prośbę gości jednego z hoteli Best Western w stolicy Małopolski, którzy poprosili pracowników recepcji o towarzyszenie w zwiedzaniu miasta i wykonanie sesji zdjęciowej.
Dodaj komentarz