4-gwiazdkowy Focus Premium Inowrocław

Polska sieć Focus Hotels wprowadza na rynek nową 4-gwiazdkową markę Focus Premium. Otwarcie pierwszego hotelu w jej ramach planowane jest w grudniu w Inowrocławiu. Focus Premium Inowrocław z 35 pokojami będzie dzierżawiony przez sieć.



Głównym założeniem nowej marki jest oferowanie najlepszej ceny w swoim segmencie. Właścicielom obiektów hotelowych sieć zaproponuje model współpracy na zasadzie dzierżawy z gwarantowanym przychodem, ale oferować też będzie umowy franczyzy i zarządzania. Na wprowadzenie nowego brandu Premium zdecydowano się ze względu na znaczną liczbę nowych projektów hotelowych, nad którymi pracuje Focus Hotels, w związku z czym sieć postanowiła zdywersyfikować swoje portfolio. – Tak jak w przypadku naszych dotychczasowych hoteli 2- i 3-gwiazdkowych, poszukujemy hoteli miejskich o wielkości minimum 50 pokoi. W przeciwieństwie do sieci międzynarodowych, oferujemy całkowicie indywidualne podejście w kwestii przystosowania obiektu do standardów sieci Focus – mówi Łukasz Płoszyński, członek zarządu Focus Hotels. – Proponujemy pełen know-how, począwszy od zarządzania hotelem poprzez profesjonalną restrukturyzację strony kosztowej i przychodowej, a kończąc na refinansowaniu inwestycji. Hotel Focus Premium Inowrocław nastawiony będzie głównie na klientów biznesowych, ale także na indywidualnych turystów, chcących skorzystać z okolicznych atrakcji uzdrowiskowych. W bliskim sąsiedztwie hotelu znajduje się tężnia solankowa, park solankowy oraz pijalnia wód. Hotel podobnie jak inne obiekty tej sieci oferował będzie bezpłatny internet, klimatyzację, zestaw do parzenia kawy i herbaty czy też kanapkę i kawę na wynos gratis. W obiekcie znajdą się sauna, siłownia oraz salon kosmetyczny, a także parking na 35 miejsc. Będzie to pierwszy sieciowy hotel w Inowrocławiu. – Główny powód, dla którego zdecydowałem się na podjęcie współpracy z siecią Focus Hotels, to przede wszystkim bardzo dobra oferta dzierżawy, jak również jej elastyczne podejście – mówi właściciel obiektu Paweł Kowalski.

– W Inowrocławiu widzimy bardzo duży potencjał. Planujemy podwojenie ogólnej liczby pokoi w ramach sieci do 2015 roku, a to jest krok, który powoli przybliża nas do tego celu – mówi Łukasz Płoszyński. Obecnie w skład sieci wchodzą hotele w Gdańsku, Łodzi, Szczecinie i Bydgoszczy, które łącznie dysponują 369 miejscami. Trwa budowa piątego obiektu w Chorzowie, którego otwarcie planowane jest na czwarty kwartał tego roku.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *