Autor: Andrzej Altmark
Jednym z tzw. elementów krytycznych w hotelowej łazience, wyposażonej w prysznic, jest brodzik. Źle skonstruowany i źle dobrany może trwale zepsuć wrażenia z pobytu gościa w hotelu. No bo, jeśli będzie zbyt śliski, jeśli woda zamiast odpływać będzie w nim stała, to...
Producenci łazienkowego wyposażenia oferują hotelom szeroką gamę produktów: są więc brodziki głębokie, płytkie, prostokątne, narożne, okrągłe, półokrągłe, akrylowe, blaszane, konglomeratowe, kamienne, białe i kolorowe. W takiej różnorodności, można się zagubić już na etapie przeglądania ofert. Brodziki płytkie mają zazwyczaj większą średnicę odpływu i odpowiednio wyprofilowany spad (nachylenie), aby woda swobodnie i szybko spływała. Aby uniknąć problemów ze stojącą w brodziku wodą, wystarczy po prostu solidnie i ergonomicznie wykonany odpływ. A solidnie wykonany odpływ, to nic innego jak dobranie właściwego produktu do konstrukcji brodzika.
Producenci łazienkowego wyposażenia oferują hotelom szeroką gamę produktów: są więc brodziki głębokie, płytkie, prostokątne, narożne, okrągłe, półokrągłe, akrylowe, blaszane, konglomeratowe, kamienne, białe i kolorowe. W takiej różnorodności, można się zagubić już na etapie przeglądania ofert. Brodziki płytkie mają zazwyczaj większą średnicę odpływu i odpowiednio wyprofilowany spad (nachylenie), aby woda swobodnie i szybko spływała. Aby uniknąć problemów ze stojącą w brodziku wodą, wystarczy po prostu solidnie i ergonomicznie wykonany odpływ. A solidnie wykonany odpływ, to nic innego jak dobranie właściwego produktu do konstrukcji brodzika.
Agnieszka Radzikowska
[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz