REWITA – nowa marka WAM

Celem tej zmiany jest dostosowanie się do oczekiwań klientów oraz dynamicznych zmian zachodzących na rynku usług turystycznych. Ośrodki Rewita zlokalizowane są w miejscowościach wypoczynkowych na terenie całego kraju, m.in. w Zakopanem, Międzyzdrojach, Sopocie czy Juracie, a także Waplewie, Rogowie, Pieczyskach czy Solinie.

W ośmiu obiektach przygotowano zaplecze konferencyjne, pozwalające zorganizować wydarzenia biznesowe, szkoleniowe i integracyjne. Obiekty dysponują łącznie 45 salami konferencyjnymi. Wszystkie ośrodki wywodzą swoją kilkudziesięcioletnią tradycję z usług wypoczynkowych świadczonych dla środowiska wojskowego. Nowe, wielobarwne logo ma łączyć wojskowe korzenie z nowoczesną i dynamiczną kolorystyką, która wyróżnić ma ofertę wypoczynkową Rewity. – Opierając się na solidnych fundamentach, nowa marka jest symbolem pozytywnych zmian, które zachodzą w spółce. Zmiany te obejmować będą m.in. rozwój oferty, doskonalenie procesów pozyskiwania i obsługi klientów, stopniową modernizację bazy noclegowej i inne innowacyjne projekty – powiedział Prezes DW WAM Bogusław Kowalewski. W sekcji Rynek Hoteli publikujemy wywiad z Robertem Małłkiem, prezesem Grupy Hoteli WAM, która z kolei zarządza17 obiektami hotelarskimi i przygotowuje się do prywatyzacji.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *