Dobre jedzenie i WiFi to podstawowe potrzeby jakie wskazują podróżujący, wynika z raportu „Trendy na rynku korporacyjnym w zakresie zarządzania podróżami służbowymi”.
Grupa Hotelowa Orbis przeprowadziła pierwsze w Polsce, ogólnopolskie badanie dotyczące trendów na rynku korporacyjnym w zakresie zarządzania podróżami służbowymi. Raport z nich został zaprezentowany 12 czerwca br. podczas Business Mixera zorganizowanego w hotelu Novotel Warszawa Centrum. Badanie miało charakter reprezentatywny i jakościowy. Wzięło w nim udział 300 respondentów (N=300), z czego
60% stanowiły osoby podróżujące, 40% osoby organizujące podróże.
Smaczne, domowe jedzenie
Wśród szeregu zagadnień związanych z podróżowaniem, badano również potrzeby związane z oferowanymi przez hotel usługami. W hierarchii potrzeb gości najwięcej, bo aż 61% respondentów wskazało lokalizację
i otoczenie hotelu. Na drugim miejscu znalazło się smaczne jedzenie, „domowe śniadania”, które zadeklarowała połowa respondentów.
Jak pokazują wyniki badania przedstawione w raporcie „Trendy na rynku korporacyjnym w zakresie zarządzania podróżami służbowymi”, w czasie delegacji goście oczekują w hotelu domowej atmosfery
i dobrego jedzenia. Na pozytywne skojarzenia z daną marką wpływa najbardziej smaczne i świeże jedzenie, co zadeklarowało 69% respondentów.
W kontakcie ze światem
W opublikowanym raporcie 49% badanych wskazało, że podczas pobytu w hotelu najważniejszy jest dla nich dostęp do Internetu WiFi.
Dodaj komentarz