Klub Partnera Groupon, czyli dodatkowe korzyści dla partnerów serwisu

Groupon Polska uruchomił Klub Partnera Groupon, czyli program ofert specjalnych, umożliwiających przedsiębiorcom obniżenie kosztów oraz usprawnienie funkcjonowania firmy. Program obejmuje wszystkich aktywnych partnerów biznesowych Groupon – niezależnie od wielkości firmy i skali współpracy – gwarantując m. in. rabaty na paliwo, atrakcyjne warunki leasingu samochodów czy niższe koszty połączeń telefonicznych. - Groupon zdobył ogromną popularność wśród klientów, oferując im pełnowartościowe produkty i usługi w najlepszych cenach, negocjowanych z przedsiębiorcami. Dzisiaj, wykorzystując podobny mechanizm, możemy zaproponować naszym partnerom biznesowym dostęp do wyjątkowych ofert, dzięki którym mogą realnie obniżyć koszty oraz podnieść efektywność swoich firm – powiedziała Aniela Hejnowska, Dyrektor Zarządzająca Groupon Polska. - Klub Partnera Groupon jest kolejnym elementem naszej strategii systemu operacyjnego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Tworzymy dla przedsiębiorców realną wartość dodaną, która potwierdza naszą chęć budowania z nimi długotrwałych, partnerskich relacji.  Klub Partnera Groupon jest otwarty dla wszystkich przedsiębiorców aktywnie współpracujących, bez względu na wielkość firmy oraz wielkość sprzedaży. W tym momencie mogą skorzystać m.in. ze zniżki 8 gr/litr dowolnego paliwa we wszystkich stacjach Orlen (5 gr/litr na stacjach Bliska), 15 proc. rabatu na abonament w sieci T-Mobile oraz specjalne ceny na telefony, atrakcyjny leasing samochodów 103 proc. w BZ WBK, 40 proc. zniżki na usługę Social WiFi oraz 25 proc. rabatu na usługi poligraficzne w drukarni Studio Beta. Lista ofert specjalnych dla przedsiębiorców jest stale uzupełniana.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *