Sale konferencyjne – wideokonferencje

Guru na wizji

„Wideokonferencja” to hasło, które dla wielu osób wciąż brzmi nieco abstrakcyjnie, choć ta forma komunikacji pozwoli zdobywa uznanie, szczególnie w firmach wysokich technologii.
    Audiowizualne połączenie między uczestnikami spotkania a – na przykład – bardzo ważnym gościem (prezydentem czy „guru” jakiegoś sektora przemysłu) oddalonym o tysiące kilometrów coraz częściej wzbogaca ważne spotkania. Często jest to jedyny sposób, by taka osoba mogła gościć na konferencji (Jack Welsh, Bill Clinton czy Steve Jobs nie mogą być wszędzie…). Wideokonferencje są oczywiście widowiskowe, jednak nie jest to ich jedyna zaleta. Możliwość bezpośredniego komunikowania się ludzi bez konieczności odbycia męczącej podróży jest wykorzystywana przez duże międzynarodowe korporacje, np. z branży farmaceutycznej, komputerowej. Pozwala przesłać gratulacje od szefa nowojorskiej centrali, ale może też być skutecznym sposobem wyrażenia dezaprobaty przez jej dyrektora finansowego (także z tej centrali) wobec lokalnego dyrektora za błędne decyzje.


Firmy oferujące usługę:
TP S.A. §www.tp.pl – na stronie znajdziemy: możliwości i korzyści, jakie daje nam wideokonferencja, rodzaje profili, cennik, wzór umowy, [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *