Najważniejszym źródłem informacji o hotelach jest dla Polaków internet. Takie deklaracje złożyło 49 proc. ankietowanych w ramach badania przeprowadzonego w drugiej połowie maja br. przez firmy On Board Public Relations i PBS DGA.
Jak wynika z badania, w niektórych grupach społecznych, m.in. wśród Polaków z wyższym wykształceniem, internet jako źródło informacji o hotelach jest wskazywany nawet przez 60 proc. badanych. Drugim pod względem ważności źródłem informacji są rekomendacje znajomych i przyjaciół. Na kolejnych miejscach znalazły się rekomendacje biur podróży oraz przewodniki książkowe.
Wyniki badania wskazują, że wewnętrzny rynek usług hotelarskich nie jest zbyt duży, ponieważ w ciągu ostatnich dwóch lat z usług hoteli skorzystało 21 proc. dorosłych Polaków.
Badanie przyniosło też odpowiedź na pytanie, co najbardziej zniechęca Polaków do ponownego odwiedzenia hotelu. Okazuje się, że najgorsze doświadczenia to dodatkowe, niespodziewane opłaty (48 proc. wskazań) oraz niemiła obsługa (43 proc.).
Jak wynika z badania, w niektórych grupach społecznych, m.in. wśród Polaków z wyższym wykształceniem, internet jako źródło informacji o hotelach jest wskazywany nawet przez 60 proc. badanych. Drugim pod względem ważności źródłem informacji są rekomendacje znajomych i przyjaciół. Na kolejnych miejscach znalazły się rekomendacje biur podróży oraz przewodniki książkowe.
Wyniki badania wskazują, że wewnętrzny rynek usług hotelarskich nie jest zbyt duży, ponieważ w ciągu ostatnich dwóch lat z usług hoteli skorzystało 21 proc. dorosłych Polaków.
Badanie przyniosło też odpowiedź na pytanie, co najbardziej zniechęca Polaków do ponownego odwiedzenia hotelu. Okazuje się, że najgorsze doświadczenia to dodatkowe, niespodziewane opłaty (48 proc. wskazań) oraz niemiła obsługa (43 proc.).
Dodaj komentarz