W dniach od 29 do 31 maja w Krakowie odbyły się Drugie Targi Wyposażenia, Usług i Obiektów - Światowe trendy w Spa & Wellness. Organizator imprezy - spółka Targi w Krakowie zaprosił do współpracy funkcjonujące w Polsce firmy zajmujące się szeroko pojmowaną odnową biologiczną, ochroną oraz zachowaniem zdrowia i urody
W ciągu trzech dni targi krakowskie, w których uczestniczyło 85 wystawców, zwiedziło ponad 1,5 tys. osób. Dla porównania w pierwszej edycji targów, która miała miejsce rok wcześniej, uczestniczyło 69 wystawców, zaś ekspozycję odwiedziło 1,17 tys. osób. W statystyce oznacza to wzrost liczby wystawców o niemal jedną czwartą i wzrost liczby odwiedzających o ponad jedną czwartą.
Wprawdzie te liczby mogą nie imponować bywalcom światowych lub tylko europejskich spotkań sektora SPA, to jednak - biorąc pod uwagę zarówno brak tradycji tego rodzaju targów oraz faktyczny, a nie propagandowy rozwój działalności SPA w naszym kraju - wszystko wskazuje na to, że krakowska impreza rozwija się. - Biorąc pod uwagę dane statystyczne, wyraźnie widać, że wszystkie wskaźniki są wyższe, a impreza powoli, ale rozwija się i wszystkie oceny wskazują, że w dobrym kierunku. W tym roku seminaria, pokazy i warsztaty cieszyły się dużym zainteresowaniem i myślę, że postaramy się jeszcze bardziej wzmocnić w przyszłości tę część imprezy - ocenia krakowskie spotkanie komisarz targów Iwona Miliszkiewicz. Pierwszy dzień targowy był tradycyjnie dniem organizowania się wystawców i nawiązywania lub odnawiania kontaktów między nimi [...]
W ciągu trzech dni targi krakowskie, w których uczestniczyło 85 wystawców, zwiedziło ponad 1,5 tys. osób. Dla porównania w pierwszej edycji targów, która miała miejsce rok wcześniej, uczestniczyło 69 wystawców, zaś ekspozycję odwiedziło 1,17 tys. osób. W statystyce oznacza to wzrost liczby wystawców o niemal jedną czwartą i wzrost liczby odwiedzających o ponad jedną czwartą.
Wprawdzie te liczby mogą nie imponować bywalcom światowych lub tylko europejskich spotkań sektora SPA, to jednak - biorąc pod uwagę zarówno brak tradycji tego rodzaju targów oraz faktyczny, a nie propagandowy rozwój działalności SPA w naszym kraju - wszystko wskazuje na to, że krakowska impreza rozwija się. - Biorąc pod uwagę dane statystyczne, wyraźnie widać, że wszystkie wskaźniki są wyższe, a impreza powoli, ale rozwija się i wszystkie oceny wskazują, że w dobrym kierunku. W tym roku seminaria, pokazy i warsztaty cieszyły się dużym zainteresowaniem i myślę, że postaramy się jeszcze bardziej wzmocnić w przyszłości tę część imprezy - ocenia krakowskie spotkanie komisarz targów Iwona Miliszkiewicz. Pierwszy dzień targowy był tradycyjnie dniem organizowania się wystawców i nawiązywania lub odnawiania kontaktów między nimi [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz