W czwartek 5 czerwca w siedzibie redakcji „Hotelarza” na
warszawskiej Pradze odbyło się szkolenie „Dobry marketing, dobry personel”.
Prowadzony w ramach Akademii Hotelarza cykl skierowany jest do właścicieli
hoteli, dyrektorów oraz menedżerów odpowiadających za sprzedaż i marketing
obiektów noclegowych. W całodniowym szkoleniu uczestniczyło 26 osób,
reprezentujących hotele m.in. z Gdańska, Krakowa, Warszawy oraz województw: łódzkiego,
małopolskiego, mazowieckiego, pomorskiego, warmińsko-mazurskiego i śląskiego.
Program zajęć obejmował zagadnienia z marketingu, takie jak m.in. optymalizacja wydatków na marketing, uzależnienie strategii od lokalizacji, standardu oraz programu użytkowego obiektu, czy wykorzystanie Internetu do marketingu i sprzedaży miejsc noclegowych. Wykładowcami podczas wspomnianych bloków tematycznych byli: doradca i ekspert hotelowy Jacek Piasta,
[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz