The "Middle Class" silhouette
Among some of the 1.6 thousand categorized hotels in Poland, the majority - i.e. 656 units - has the three stars standard. For which reason did the three stars hotels become so popular among investors? The answer might be related to economics: as for the current and future investment potential of hotel owners, the relation between invested capital - price per room and ROI seems appropriate there. (p.18)
Hotel Spa: trendy or mandatory?
Every hotel in Poland has its Spa. Not quite every? When browsing the hotel's websites, it is still a bit of bad luck to find a hotel not displaying it's Spa offer. Most o [...]
Among some of the 1.6 thousand categorized hotels in Poland, the majority - i.e. 656 units - has the three stars standard. For which reason did the three stars hotels become so popular among investors? The answer might be related to economics: as for the current and future investment potential of hotel owners, the relation between invested capital - price per room and ROI seems appropriate there. (p.18)
Hotel Spa: trendy or mandatory?
Every hotel in Poland has its Spa. Not quite every? When browsing the hotel's websites, it is still a bit of bad luck to find a hotel not displaying it's Spa offer. Most o [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz