Bogata oferta wiodących na rynku firm i ich produktów połączona z dwudniowym cyklem wykładów i szkoleń prowadzonych przez branżowych ekspertów, prezentacja najnowszych odkryć świata kosmetologii oraz prezentacje najciekawszych zabiegów – tak wyglądała 7. edycja Targów SPA&Wellness w Krakowie.
Jedyna impreza targowa w Polsce poświecona tylko i wyłącznie branżom SPA i Wellness zgromadziła w tym roku blisko 2 tys. uczestników. Wśród gości znaleźli się inwestorzy, właściciele i menedżerowie ośrodków SPA, hoteli, siłowni, a także specjaliści, masażyści, trenerzy, terapeuci i architekci. Wystawcy zaprezentowali m.in. to, jak w kosmetologii można wykorzystać nanotechnologię i komórki macierzyste roślin. Nie zabrakło najwyższej klasy sprzętu do gabinetów SPA oraz prezentacji innowacyjnych zabiegów. Na odwiedzających czekała ogromna liczba produktów kosmetycznych pomagających profesjonalistom radzić sobie z problemami swoich klientów - zmarszczkami, rozstępami, bliznami, zbędną tkanką tłuszczową czy wiotką skórą. Bogaty program towarzyszący Targów SPA&Wellness obejmował cykl szkoleń i wykładów prowadzonych przez branżowych ekspertów. Cieszyły się one ogromnym zainteresowaniem zwiedzających targi profesjonalistów, którzy mogli dowiedzieć się wszystkiego o skutecznych technikach sprzedaży oraz poznać sprawdzone przepisy na stworzenie wyjątkowego SPA, pozyskiwanie klientów czy kontrolowanie budżetu Podczas Targów wyłoniono najlepsze produkty i usługi prezentowane podczas imprezy. Nagrodę Główną w kategorii Urządzenia i wyposażenie do SPA i Wellness zdobyła firma Ganbanyoku Bed, w kategorii Kosmetyki do SPA firma Fitomelatonina, a w kategorii Urządzenia kosmetyczne Lipobelt. „Hotelarz” był patronem obydwu targów.
Dodaj komentarz