Udziałowiec wychodzi z St Bruno

NCF Group, należąca do giełdowej spółki United SA notowanej na NewConnect, sprzedała swoje 45 proc. udziałów w spółce Zamek Giżycki, która jest właścicielem 4-gwiazdkowego hotelu St. Bruno w Giżycku. Wartość transakcji wyniosła 2 855 tys. zł.


„Decyzja o sprzedaży udziałów była spowodowana głównie gorszymi od oczekiwań wynikami finansowymi spółki Zamek Giżycki, które w istotny sposób obciążały wynik finansowy Grupy Kapitałowej United S.A. Ponadto po sprzedaży większościowego pakietu udziałów w sierpniu 2012 roku zarząd NCF Group miał coraz mniejszy wpływ na dalszą strategię biznesową hotelu” – informuje spółka. – Prowadzenie działalności hotelarskiej nie wpisuje się w dalszą strategię spółki. Zamierzamy koncentrować się na aktywnościach inwestycyjnych, szczególnie w branży promocyjno-reklamowej. Biorąc pod uwagę nasze dalsze plany, hotel St. Bruno byłby dla nas niepotrzebnym obciążeniem – tłumaczy Jan Karaszewski, prezes United SA. Hotel St Bruno z 69 pokojami, którego część mieści się w odrestaurowanym zamku krzyżackim, ruszył pod koniec 2011 roku. Koszt całości inwestycji szacowany był na 30 mln zł.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *