Marek Piosik
Autor jest dyrektorem Kaldewei Polska Sp. z o.o.
Łazienka jest jednym z tych elementów, które w największym stopniu wpływają na sposób postrzegania hotelu przez gościa. Inwestor hotelowy zazwyczaj o tym wie i dlatego dobierając wyposażenie do łazienki, staje zawsze przed dylematem: estetyka, funkcjonalność i rozwiązania techniczne a poziom kosztów
Kwestie wyposa- żenia i rozwiązań, jakie muszą być zastosowane w łazienkach hotelowych, narzucają już same przepisy kategoryzacyjne obiektów noclegowych określające ich standard. W tym materiale skoncentrujemy się wyłącznie na tematyce kąpieli, czyli wanny lub prysznica w łazience. Oba urządzenia choć tak różne wymagają rozwiązań zarówno estetycznych, jak i funkcjonalnych, ale przede wszystkim higienicznych oraz zapewniających klientowi poczucie bezpieczeństwa. Wanna i brodzik są jednymi z nielicznych elementów wyposażenia łazienki na stałe związanymi z substancją budynku. Ich dobór zatem musi być przemyślany, gdyż jakiekolwiek zmiany w przyszłości skutkują poważnym remontem i przestojem w sprzedaży pokoju.
Wanna czy kabina
Pierwsze pytanie, jakie nasuwa się inwestorowi brzmi: wanna czy kabina pryszni- cowa? Kabina jest rozwiązaniem najczęstszym, niemniej w obiektach wyższej katego- rii wanna jest nieodzowna. W przypadku obiektów nastawionych na usługi typu SPA w grę wchodzą oczywiście również wanny z hydromasażem, jako jednym z elementów relaksu. To jednak temat na odrębny artykuł.
O ile wielkość łazienki lub budżet nie pozwala na zastosowanie wanny i kabiny, można zastosować parawan nawannowy, tak aby połączyć funkcję kąpieli i prysznica. W takim przypadku należy dobrać taką wannę, która jest specjalnie przystosowana do tego, aby móc w niej komfortowo korzystać z prysznica. Wanny takie mają poszerzone, możliwie płaskie [...]
Autor jest dyrektorem Kaldewei Polska Sp. z o.o.
Łazienka jest jednym z tych elementów, które w największym stopniu wpływają na sposób postrzegania hotelu przez gościa. Inwestor hotelowy zazwyczaj o tym wie i dlatego dobierając wyposażenie do łazienki, staje zawsze przed dylematem: estetyka, funkcjonalność i rozwiązania techniczne a poziom kosztów
Kwestie wyposa- żenia i rozwiązań, jakie muszą być zastosowane w łazienkach hotelowych, narzucają już same przepisy kategoryzacyjne obiektów noclegowych określające ich standard. W tym materiale skoncentrujemy się wyłącznie na tematyce kąpieli, czyli wanny lub prysznica w łazience. Oba urządzenia choć tak różne wymagają rozwiązań zarówno estetycznych, jak i funkcjonalnych, ale przede wszystkim higienicznych oraz zapewniających klientowi poczucie bezpieczeństwa. Wanna i brodzik są jednymi z nielicznych elementów wyposażenia łazienki na stałe związanymi z substancją budynku. Ich dobór zatem musi być przemyślany, gdyż jakiekolwiek zmiany w przyszłości skutkują poważnym remontem i przestojem w sprzedaży pokoju.
Wanna czy kabina
Pierwsze pytanie, jakie nasuwa się inwestorowi brzmi: wanna czy kabina pryszni- cowa? Kabina jest rozwiązaniem najczęstszym, niemniej w obiektach wyższej katego- rii wanna jest nieodzowna. W przypadku obiektów nastawionych na usługi typu SPA w grę wchodzą oczywiście również wanny z hydromasażem, jako jednym z elementów relaksu. To jednak temat na odrębny artykuł.
O ile wielkość łazienki lub budżet nie pozwala na zastosowanie wanny i kabiny, można zastosować parawan nawannowy, tak aby połączyć funkcję kąpieli i prysznica. W takim przypadku należy dobrać taką wannę, która jest specjalnie przystosowana do tego, aby móc w niej komfortowo korzystać z prysznica. Wanny takie mają poszerzone, możliwie płaskie [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz