W poprzednim numerze magazynu obiecaliśmy Państwu opublikowanie komentarzy, jakie otrzymaliśmy do zadanego w lutowej sondzie pytania o to, co Państwa zdaniem w decydujący sposób wpływa na ograniczenia w rozwoju polskiego rynku noclegowego. Według większości respondentów największy wpływ (53,1 proc.) ma prawo i biurokracja, zaś dla jednej trzeciej (32,3 proc.) ograniczeniem jest niedostateczny ruch turystyczny
Komentarze i uzasadnienia, jakie otrzymaliśmy w załączeniu do zadanych pytań, w największej części dotyczą oczywiście przepisów prawnych i biurokracji. Otóż - według ankietowanych przedstawicieli obiektów noclegowych - przeszkodą w rozwoju rynku są zbyt wysokie podatki: "nie ma u nas wolności gospodarczej", "restrykcyjna polityka monetarna" oraz "zbyt skomplikowana procedura prowadzenia działalności, co utrudnia otwieranie nowych obiektów".
"Prawo i podatki ograniczają możliwości konkurowania z tanimi hotelami, w wielu krajach nadal panuje opinia, że jesteśmy niebezpiecznym krajem, zwłoka w wydawaniu pozwolenia na budowę." Swoje robią też zagmatwane przepisy prawne i nakładające się na sieb [...]
Komentarze i uzasadnienia, jakie otrzymaliśmy w załączeniu do zadanych pytań, w największej części dotyczą oczywiście przepisów prawnych i biurokracji. Otóż - według ankietowanych przedstawicieli obiektów noclegowych - przeszkodą w rozwoju rynku są zbyt wysokie podatki: "nie ma u nas wolności gospodarczej", "restrykcyjna polityka monetarna" oraz "zbyt skomplikowana procedura prowadzenia działalności, co utrudnia otwieranie nowych obiektów".
"Prawo i podatki ograniczają możliwości konkurowania z tanimi hotelami, w wielu krajach nadal panuje opinia, że jesteśmy niebezpiecznym krajem, zwłoka w wydawaniu pozwolenia na budowę." Swoje robią też zagmatwane przepisy prawne i nakładające się na sieb [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz