Autor: Monika Dolecka
Program PPH&R ma już siedem lat, czas więc, by się usamodzielnił i poszedł do szkoły – mówi Kazimierz Kowalski, jeden z założycieli Programu i dyrektor warszawskiego Hotelu Jan III Sobieski.
Co było powodem założenia Fundacji?
Program Polish Prestige Hotels & Resorts ma już siedem lat i czas, żeby poszedł do szkoły (śmiech). A mówiąc poważnie: mamy już 36 obiektów w Programie. Jego celem – oprócz, oczywiście, gospodarczego, czyli zdobywania coraz większej liczby gości – jest także budowanie grupy hoteli, które nawiązują do regionalnych, polskich tradycji. Chcemy zatem bardziej eksponować regionalizm i lokalność wszystkich naszych hoteli. Właśnie ta idea jest – obok celów komercyjnych – drugim powodem powstania fundacji. Obecnie na polskim rynku brakuje wyrazistej grupy polskich hoteli.
Ale przecież mogliście te cele realizować w dotychczasowej formule…
Otóż właśnie ona się wyczerpała. Zdecydowaliśmy, że utworzymy konstrukcję osoby prawnej, poniew [...]
Co było powodem założenia Fundacji?
Program Polish Prestige Hotels & Resorts ma już siedem lat i czas, żeby poszedł do szkoły (śmiech). A mówiąc poważnie: mamy już 36 obiektów w Programie. Jego celem – oprócz, oczywiście, gospodarczego, czyli zdobywania coraz większej liczby gości – jest także budowanie grupy hoteli, które nawiązują do regionalnych, polskich tradycji. Chcemy zatem bardziej eksponować regionalizm i lokalność wszystkich naszych hoteli. Właśnie ta idea jest – obok celów komercyjnych – drugim powodem powstania fundacji. Obecnie na polskim rynku brakuje wyrazistej grupy polskich hoteli.
Ale przecież mogliście te cele realizować w dotychczasowej formule…
Otóż właśnie ona się wyczerpała. Zdecydowaliśmy, że utworzymy konstrukcję osoby prawnej, poniew [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz