Kamerdyner usługa elitarna

Autor: Autor jest profesjonalnym kamerdynerem Magnums Butler. Pracował jako pierwszy Polak w Burj Al Arab Dubai na stanowisku Główny Kamerdyner. Prowadzi szkolenia z tematyki zachowań projakościowych na rynku hotelarskim
Jako usługa zarezerwowana dla najbogatszych, kamerdynerzy występują w najlepszych hotelach świata. Sieci hotelowe takie jak Ritz Carlton, St. Regis czy Jumeriah, wprowadzając usługę kamerdynerów do swojej oferty, pragną zaznaczyć jak elitarną obsługę proponują i jak bardzo dbają o swoich gości.   Dla przykładu, 7-gwiazdkowy hotel Burj Al Arab w Dubaju, do dyspozycji gości oddaje ponad 180 kamerdynerów na 202 apartamenty. Wielu gości odwiedza hotel kilka razy do roku, a kamerdynerzy znając preferencje każdego z nich, przygotowują pokój perfekcyjnie, zgodnie z ich upodobaniami; czy są to niezbędne akcesoria do cygar, czy ulubione zabawki dla dzieci.

Od czego jest kamerdyner

Znając swoich gości z imienia i nazwiska, znając przyzwyczajenia i wymagania, kamerdynerzy gwarantują najwyższą, spersonalizowaną obsługę. Kamerdyner zadba w dniu przyjazdu o wstawienie ulubionych kwiatów do wazonów, o rozpakowanie bagażu, zarezerwowanie restauracji na wieczór i o to, aby poranna kawa była podana w ulubiony sposób. Kamerdyner zorganizuje też i obsłuży przyjęcie w obrębie apartamentu. Oprócz przygotowań do spotkania, upewni się, czy garderoba jest stosownie przygotowana do okoliczności, przedstawi zaproszonych i pomoże im się rozgościć, podając koktajle. Na koniec dnia przygotuje kąpiel,. W tym czasi [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *