Hotelarze liczą na wysokie dochody w sezonie letnim, często zapominając o kosztownych szkodach, których prawdopodobieństwo wzrasta wraz z liczbą gości.
Wraz z weekendem majowym rozpoczął się letni sezon turystyczny. Chociaż w biurach podróży roi się od promocyjnych ofert na zagraniczne wycieczki, a Egipt czy Tunezja nie przestają być popularne, to większość Polaków wciąż zamierza spędzać wolny czas w kraju. Z przeprowadzonego na zlecenie Mondial Assistance badania AC Nielsen Polska wynika, że w 2012 r. że blisko połowa Polaków (48 proc.) planowała wypoczywać w Polsce, 26 proc. wolało relaksować się za granicą, natomiast tylko 23 proc. badanych w ogóle nie zamierzało wyjeżdżać z domu.
Póki co, 2013 r. wciąż jednak stanowi niewiadomą. Niewątpliwie trudno będzie poprawić wynik sprzed roku, gdy odbywało się Euro 2012, a z dostępnych w Polsce miejsc noclegowych skorzystało według GUS-u aż 22,6 mln turystów (w samych tylko hotelach udzielono o 1,8 mln noclegów więcej niż w 2011 r.). W zaciętej walce o klientów warto pamiętać także o niespodziewanych szkodach, przez które finansowy bilans może okazać się niekorzystny.
Pilnuj gości jak oka w głowie
Większa liczba gości może, paradoksalnie, zamiast oczekiwanych korzyści, przysporzyć właścicielowi kłopotów, jeśli na terenie
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz