26 kwietnia zakończyła się VI edycja Targów ISSA Interclean Centralna i Wschodnia Europa. Po raz kolejny targi ISSA Interclean odnotowały wzrost odwiedzających. Pierwsze podsumowania mówią o blisko 4 tys. gości z 55 krajów. Swoją ofertę zaprezentowało 201 wystawców, w tym 104 spoza Polski.
Wizyta na ISSA Interclean była okazją do zapoznania się z nowościami oferowanymi przez rynek, wiele firm bowiem planuje premierę swoich nowych produktów właśnie na te targi. Promocji nowych, innowacyjnych produktów służył konkurs targowy o nagrodę Złotej Miotły. Nominowani do nagrody (w dwóch kategoriach tj. innowacyjny produkt i innowacyjna technologia) prezentowali przed jury konkursu swoje produkty lub technologie. Według jury najbardziej innowacyjnym produktem okazały się: – maszyna KM 105/100 R zgłoszona do konkursu przez Kärcher. Statuetkę w kategorii technologia odebrali przedstawiciele Sanoserv Int. Franchising za Sanoserv „Touch-less Disinfecting Services”. W konkursie o Złotą Miotłę organizatorzy tradycyjnie przewidzieli także kategorię najciekawsza aranżacja stoiska. Statuetka Złotej Miotły trafiła do Hako Polska.
Wystawcy wysoko ocenili tegoroczną edycję targów ISSA Interclean, zarówno pod względem organizacyjnym, jaki i liczby i profilu odwiedzających. Zdaniem Roberta Żegarskiego z KiehlŻegarski, targi to świetna okazja by zaprezentować nowe produkty, pokazać się klientom i by pozyskać nowych odbiorców. Podobną opinię prezentuje Tomasz Pacan z PPUH Voigt, zdaniem którego targi dają możliwość do bezpośrednich spotkań z wieloma potencjalnymi klientami i zaprezentowania oferty przygotowanej dla rynku.
Ostatni dzień targów stał pod znakiem konkursu Clean Europe. W konkursie udział wzięły firmy sprzątające z Węgier, Rumuni i Polski. Po zaciętej walce zwyciężyła polska drużyna – Mr. Clean Krakowa. Z punktu widzenia gości targi to przede wszystkim możliwość odwiedzenia w jednym miejscu producentów i dystrybutorów chemii, maszyn i narzędzi do profesjonalnego utrzymania czystości. Zdaniem Joanny Olszewskiej z J.K. Pucuś udział w targach pozwala na szybki dostęp do wiedzy, targi bowiem to zawsze nowe technologie, ciekawe rozwiązania oraz innowacyjne produkty, a także możliwość spotkania i bezpośredniej rozmowy z profesjonalistami z branży. VII edycji ISSA Interclean Centralna i Wschodnia Europa odbędzie się już w 2015 r. „Hotelarz” był patronem medialnym.
Dodaj komentarz