Autor: Krzysztof Czekaj
Krzysztof Czekaj
Autor jest licencjonowanym zarządcą nieruchomości z firmy Partner Consulting,
współpracuje m.in. z grupą DSV.
Jako rzeczoznawca majątkowy wyceniał m.in. wartość obiektów przeznaczonych na działalność hotelarską i gastronomiczną
Podobnie jak specjaliści od jakości uważają, że na każdym etapie działania należy pilnować i "tworzyć" jakość, tak samo możemy spojrzeć na nieruchomość jako obiekt, który w pewnym czasie, tworzy, bądź powinien tworzyć wartość materialną. Gdy w powszechnej świadomości żywy jest pogląd, że na nieruchomościach się zarabia, ciężko dotrzeć z informacją, że trend ten może ulec odwróceniu
Czy można zarabiać na spadkach giełdowych, czy maklerzy mogą czegoś nauczyć hotelarzy? Z pewnością dobrze być przygotowanym na moment odwrócenia się koniunktury, cały czas korzystając z dobrodziejstw hossy. Od czego jednak zacząć kreowanie wartości nieruchomości? Tym, co najczęściej pochłania kapitał na początku działalności hotelarskiej są zwykle inwestycje [...]
Autor jest licencjonowanym zarządcą nieruchomości z firmy Partner Consulting,
współpracuje m.in. z grupą DSV.
Jako rzeczoznawca majątkowy wyceniał m.in. wartość obiektów przeznaczonych na działalność hotelarską i gastronomiczną
Podobnie jak specjaliści od jakości uważają, że na każdym etapie działania należy pilnować i "tworzyć" jakość, tak samo możemy spojrzeć na nieruchomość jako obiekt, który w pewnym czasie, tworzy, bądź powinien tworzyć wartość materialną. Gdy w powszechnej świadomości żywy jest pogląd, że na nieruchomościach się zarabia, ciężko dotrzeć z informacją, że trend ten może ulec odwróceniu
Czy można zarabiać na spadkach giełdowych, czy maklerzy mogą czegoś nauczyć hotelarzy? Z pewnością dobrze być przygotowanym na moment odwrócenia się koniunktury, cały czas korzystając z dobrodziejstw hossy. Od czego jednak zacząć kreowanie wartości nieruchomości? Tym, co najczęściej pochłania kapitał na początku działalności hotelarskiej są zwykle inwestycje [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz