Nowe rozwiązania UPC Biznes dla hoteli

50 kanałów Telewizji Cyfrowej UPC dla gości hotelowych – to jeden z pakietów telewizyjnych oferowanych przez UPC Biznes. Od marca UPC Biznes oferuje też obiektom hotelowym telewizję w oparciu o nowoczesne rozwiązanie zapewniające szerokie możliwości dostarczania programów telewizyjnych, także tych tworzonych lokalnie, do pokoi i stref wspólnych w hotelu.

Dzięki pakietowi 50 kanałów goście mają dostęp do programów rozrywkowych, informacyjnych, filmowych, sportowych i dziecięcych. Hotele, które chcą też zapewnić telewizyjną rozrywkę w swoich restauracjach, lobby i na recepcji mają do dyspozycji Pakiet Pub&Lobby oferujący 43 kanały z prawami do publicznej emisji.

Z kolei dzięki wprowadzonym właśnie nowym rozwiązaniom technologicznym UPC, hotel może zaoferować telewizję zarówno w jakości cyfrowej, jak i analogowej, jeśli korzysta jeszcze z telewizorów starszego typu. Z myślą o małych hotelach i pensjonatach, UPC Biznes udostępniło także MediaModuł wykorzystujący standard CI+. Jest on rozwiązaniem dla tych hoteli, którzy chcą zaoferować gościom najwyższą jakość obrazu i dźwięku, a nie chcą instalować dekodera i podłączać dodatkowych kabli. Wymagany jest jedynie odbiornik telewizyjny obsługujący standard CI+.

– Z naszego doświadczenia w segmencie hotelowym wynika, że oferta usług telekomunikacyjnych dla obiektów hotelowych powinna być jak „szyty na miarę” garnitur: dostosowana zarówno do specyfiki gości, jak i przeznaczenia i sezonowości hotelu, dlatego współpraca z naszymi klientami ma zawsze charakter indywidualny. Skutkuje ona dopasowaniem do możliwości finansowych hotelu i zróżnicowanych wymagań jego klientów – tłumaczy Agnieszka Zawistowska, dyrektor Usług dla Biznesu w UPC Polska.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *