Wpołowie marca sieć Focus Hotels wprowadziła nową koncepcję gastronomiczną. Głównym założeniem zmian jest ustalenie jednakowej karty menu, która obowiązywać będzie we wszystkich obiektach sieci. Natomiast w karcie win wszystkie butelki kosztować będą 49 zł.
W karcie królować będą przystawki np. Koszyk Focus czy Chrupiące Skrzydełka oraz sałatki i steki. – Zależy nam, aby nasza kuchnia była szybka i smaczna, ale niezbyt skomplikowana. Wprowadzając jednakową kartę we wszystkich hotelach, chcemy budować świadomość marki Focus i wysokich standardów jakie świadczymy, mimo pozycjonowania się jako sieć ekonomiczna. Nowa koncepcja jest wynikiem analizy preferencji kulinarnych naszych dotychczasowych gości – mówi Farid Belkhodja, dyrektor operacyjny i członek zarządu Focus Hotels.
Oprócz nowej karty menu w restauracjach, dodatkowo wprowadzona zostanie jej skrócona wersja, która dostępna będzie w pokojach dla gości. Nie będzie to typowy room service, bowiem gość wcześniej powiadomiony, sam będzie odbierał zamówioną potrawę z restauracji. – Specjalnie z tej okazji zrobiliśmy profesjonalną sesję zdjęciową naszych dań. Wszystko po to, aby dokładnie odwzorować rzeczywisty wygląd serwowanych potraw. Wierzymy, że będzie to ułatwieniem dla gości składających zamówienia, a także przełoży się na większą sprzedaż –mówi Anna Cristescu, kierownik marketingu Focus Hotels. Sieć zamierza wprowadzić również nową kartę win, w której każda butelka będzie w tej same cenie 49 zł. – Chcemy, aby goście nie sugerowali się ceną przy wyborze wina a bardziej tym, na co w danej chwili mają ochotę. Proponujemy w ofercie kilka różnych szczepów, które nie będą się powtarzały – mówi Farid Belkhodja, dyrektor operacyjny i członek zarządu Focus Hotels.•
Dodaj komentarz