Między różnymi trendami na rynku SPA

Mówiąc o trendach na rynku SPA mamy zazwyczaj na myśli nowe zabiegi, kosmetyki, czy wyposażenie. Tymczasem trendy, to również sposób sprzedaży produktów SPA, czy sposób wynagradzania personelu Zdaniem menedżerów zajmujących się rynkiem SPA, oferowane przez branżę produkty przechodzą obecnie małą rewolucję. Są one coraz bardziej innowacyjne i mogą dać klientom młody i estetyczny wygląd bez koniecznej do tej pory ingerencji chirurgii plastycznej. Panuje też trend dotyczący upowszechniania się produktów paramedycznych przeznaczonych dla SPA. Takie linie zabiegów dla ciała i skóry będą się rozwijać. Biorąc pod uwagę wysokie koszty stworzenia tych produktów, do czego w szerszym niż do tej pory zakresie wykorzystano badania naukowe, trudno nie mieć wrażenia, że odniosą one sukces. Jednak ze względu na cenę takie kompleksowe linie zabiegów mogą jeszcze przez dłuższy czas być niedostępne dla mniejszych salonów SPA. Natomiast o wiele bardziej dostępne będą produkty o nazwach "natural" czy "bio", co do pewnego stopnia jest zgodne z innym, silnym trendem powrotu do "czystej natury" wykorzystywanej w składnikach kosmetyków, zabiegach oraz w elementach diety.
SPA będą się też starać rozwijać usługi, które pozwolą oddalić się stopniowo od tradycyjnej do tej pory sprzedaży usługi opartej na wyborze odpowiedniej dla ciała kosmetyki. Będą zatem zmierzać w kierunku sprzedaży złożonego rytuału, m.in. z masaży, czy budowania specyficznego nastroju, dzięki któremu klient dozna nowego doświadczenia sensualnego. Tym bardziej, że odczuwanie przyjemności jest ważnym składnikiem wellness. Na [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *