Kluczowe zmiany w sieci Focus Hotels

Sieć Focus Hotels wprowadziła gruntowne zmiany w swojej strukturze. Do zarządu spółki weszły dwie nowe osoby – Farid Belkhodja jako dyrektor operacyjny sieci i Łukasz Płoszyński odpowiedzialny za działania sprzedażowo-marketingowe oraz opracowywanie budżetów.

 

Dodatkowo firma utworzyła centralne biuro sprzedaży i marketingu w Warszawie. Sieć Focus Hotels, należąca do grupy kapitałowej Makrum S.A., zdecydowała się na gruntowne zmiany personalne w spółce. Stanowisko dyrektora operacyjnego objął Farid Belkhodja, który poprzednio był dyrektorem w gdańskim hotelu Focus. Wcześniej pracował siedem lat dla grupy Accor oraz był dyrektorem wykonawczym pionu obsługi abonentów w Canal+. Za pion marketingu i sprzedaży oraz budżety finansowe odpowiadał będzie Łukasz Płoszyński, który pracował wcześniej dla grupy Accor oraz Vienna International.

Spółka zdecydowała się także na stworzenie centralnego biura sprzedaży i marketingu w Warszawie. W jego strukturach pracował będzie Grzegorz Zawiasa, który został dyrektorem zarządzania przychodami. Wcześniej pracował dla grupy Accor na rynku trójmiejskim. Do kadry dołączyła także Anna Krupa-Cristescu, która objęła stanowisko kierownika marketingu całej sieci. Ma wieloletnie doświadczenie w branży – pracowała dla grupy Accor na kilku stanowiskach, m.in. brand managera, a także dla InterContinental Hotel.

Focus Hotels to polska sieć hoteli biznesowych, należących do klasy ekonomicznej. W skład sieci wchodzą obiekty w Gdańsku, Łodzi, Szczecinie i Bydgoszczy. Trwa budowa piątej placówki w Chorzowie, gdzie otwarcie planowane jest na drugą połowę 2013 roku. Łącznie, hotele dysponują 369 miejscami noclegowymi.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *