Autor: Igor Martin
Igor Martin,
Paryż
Dominującym trendem w zakresie światowego SPA staje się jeszcze większe zbliżenie do ekologii i natury. Taki przynajmniej trend bardzo wyraźnie zarysował, poświęconej SPA części targów kosmetyków i urody, Beyond Beauty, które na początku października odbyły się w Paryżu
Podczas piątej edycji targów Beyond Beauty, które zakończyły się 4 października, szczególny nacisk położono na sektor SPA i wellness oraz na produkty kosmetyczne przeznaczone do zabiegów SPA. Hotelarz zwiedził targi, by przedstawić Czytelnikom najnowsze trendy w tej dziedzinie.
W ramach forum SPA zaprezentowały się biura architektoniczne i konsultingowe, producenci basenów i łazienek, masażyści, szkoły kosmetologiczne i prasa branżowa zajmująca się dziedziną SPA. Obok, na zielonej wykładzinie podkreślającej obecność naturalnych produktów wśród innych kosmetyków, umieszczono forum Natural Cosmetics.
Obie części, silnie ze sobą współgrające, pokazują najważniejsze trendy tegorocznej imprezy. Podczas tej imprezy, jak i podczas konferencji "European SPA Summit" potwierdziło się, że trend dzisiejszy wiąże się ze słowami "natura, etyka i ekologia". Jest to nowa dziedzina dla działalności SPA, która umożliwia konsumentom bycie w naturalnym i autentycznym środowisku oraz ucieczkę od miejskiego trybu życia, oddzielającego człowieka od natury.
Natura w kosmetykach
W SPA naturalna kosmetyka często jest odbierana jako drugorzędna oferta, która odgrywa rolę w budowaniu osobowości lub image, związaną z firmą kosmetyczną - jeśli spodoba się klientom, wyróżnia dany salon SPA spośród konkurencji. Takie nastawienie na czystą korzyść czerpaną z posiadania uznanej linii ekokosmetyków jest bardziej efektem mody niż uznaniem salonu za rzeczywisty Bio SPA. Jeśli występuje oferta bio w ofercie zabiegów SPA, jest to często rodzaj jej urozmaicenia i zaspokojenia ewentualnych klientów przeciwnych nadużywaniu chemikaliów w produktach pielęgnacyjnych.
Jedną z nauk płynących z tych targów jest to, że działalność SPA nie jest odrębnym elementem własnej oferty zabiegów i wyjątkowością świadczonych masażów. Słyszeliśmy z ust zawodowców i to kilkakrotn [...]
Paryż
Dominującym trendem w zakresie światowego SPA staje się jeszcze większe zbliżenie do ekologii i natury. Taki przynajmniej trend bardzo wyraźnie zarysował, poświęconej SPA części targów kosmetyków i urody, Beyond Beauty, które na początku października odbyły się w Paryżu
Podczas piątej edycji targów Beyond Beauty, które zakończyły się 4 października, szczególny nacisk położono na sektor SPA i wellness oraz na produkty kosmetyczne przeznaczone do zabiegów SPA. Hotelarz zwiedził targi, by przedstawić Czytelnikom najnowsze trendy w tej dziedzinie.
W ramach forum SPA zaprezentowały się biura architektoniczne i konsultingowe, producenci basenów i łazienek, masażyści, szkoły kosmetologiczne i prasa branżowa zajmująca się dziedziną SPA. Obok, na zielonej wykładzinie podkreślającej obecność naturalnych produktów wśród innych kosmetyków, umieszczono forum Natural Cosmetics.
Obie części, silnie ze sobą współgrające, pokazują najważniejsze trendy tegorocznej imprezy. Podczas tej imprezy, jak i podczas konferencji "European SPA Summit" potwierdziło się, że trend dzisiejszy wiąże się ze słowami "natura, etyka i ekologia". Jest to nowa dziedzina dla działalności SPA, która umożliwia konsumentom bycie w naturalnym i autentycznym środowisku oraz ucieczkę od miejskiego trybu życia, oddzielającego człowieka od natury.
Natura w kosmetykach
W SPA naturalna kosmetyka często jest odbierana jako drugorzędna oferta, która odgrywa rolę w budowaniu osobowości lub image, związaną z firmą kosmetyczną - jeśli spodoba się klientom, wyróżnia dany salon SPA spośród konkurencji. Takie nastawienie na czystą korzyść czerpaną z posiadania uznanej linii ekokosmetyków jest bardziej efektem mody niż uznaniem salonu za rzeczywisty Bio SPA. Jeśli występuje oferta bio w ofercie zabiegów SPA, jest to często rodzaj jej urozmaicenia i zaspokojenia ewentualnych klientów przeciwnych nadużywaniu chemikaliów w produktach pielęgnacyjnych.
Jedną z nauk płynących z tych targów jest to, że działalność SPA nie jest odrębnym elementem własnej oferty zabiegów i wyjątkowością świadczonych masażów. Słyszeliśmy z ust zawodowców i to kilkakrotn [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz