mówi Raoul Andrews Sudre,
prezes firmy konsultingowej Aspen Spa Management
Czy mógłby Pan przybliżyć nam działalność ISPA, współorganizatora konferencji Europejski Szczyt SPA na targach BeyondBeauty Paris?
Aspen Spa Management, firma, która oferuje międzynarodowe usługi eksperckie w zakresie SPA, wspólnie z International Spa Associates (ISPA), dostarca pełny asortyment usług w zakresie koncepcji, wyposażenia oraz aranżacji wnętrz obiektów SPA. Umożliwia to przeprowadzanie kompletnych realizacji ośrodków SPA - od koncepcji po obiekt pod klucz włącznie z "instrukcją" działania i zarządzania. Silną stroną firmy i niejako jej specjalnością jest umiejętność integracji części SPA z całym hotelem. Z 40-letnim doświadczeniem w konsultingu i w designie nasza kadra zarządzająca dysponuje odpowiednią wiedzą o zasadach zarządzania SPA. Nasz zespół designerski zauważył, że SPA, które są zaprojektowane jak klub fitness, już nie cieszą się zainteresowaniem rynku. Klienci, przychodząc do SPA, poszukują przeżyć wciąż nowych i odmiennych od dotychczasowych.
Jakie są motywacje dla rozwoju SPA w Europie?
[...]
prezes firmy konsultingowej Aspen Spa Management
Czy mógłby Pan przybliżyć nam działalność ISPA, współorganizatora konferencji Europejski Szczyt SPA na targach BeyondBeauty Paris?
Aspen Spa Management, firma, która oferuje międzynarodowe usługi eksperckie w zakresie SPA, wspólnie z International Spa Associates (ISPA), dostarca pełny asortyment usług w zakresie koncepcji, wyposażenia oraz aranżacji wnętrz obiektów SPA. Umożliwia to przeprowadzanie kompletnych realizacji ośrodków SPA - od koncepcji po obiekt pod klucz włącznie z "instrukcją" działania i zarządzania. Silną stroną firmy i niejako jej specjalnością jest umiejętność integracji części SPA z całym hotelem. Z 40-letnim doświadczeniem w konsultingu i w designie nasza kadra zarządzająca dysponuje odpowiednią wiedzą o zasadach zarządzania SPA. Nasz zespół designerski zauważył, że SPA, które są zaprojektowane jak klub fitness, już nie cieszą się zainteresowaniem rynku. Klienci, przychodząc do SPA, poszukują przeżyć wciąż nowych i odmiennych od dotychczasowych.
Jakie są motywacje dla rozwoju SPA w Europie?
[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz