Autor: Piotr Lutycki
Ulokowanie informacji o hotelu na jednej z satelitarnych map nawigacyjnych może nie tylko zwiększyć liczbę gości odwiedzających obiekt noclegowy, ale przede wszystkim ułatwić im dojazd
Jeszcze nie przyjął się na dobre - bo nie jest stosowany we wszystkich obiektach noclegowych - sposób rezerwowania miejsc przez sieć internetową, a już nowoczesne technologie prowadzą hotele w stronę rezerwacji dokonywanych za pomocą telefonu komórkowego. Z jednej strony, sposób ten może się okazać o tyle przydatny, że w praktyce każdy potencjalny gość będzie mógł zarezerwować pokój z dowolnego miejsca danego kraju, kontynentu lub kuli ziemskiej.
Z drugiej strony, możliwość dokonywania mobilnych rezerwacji już istnieje, bo urządzenia takie jak laptopy i palmtopy wyposażone w karty sieciowe i zaawansowane technologicznie telefony komórkowe umożliwiają dostęp do Internetu z każdego miejsca, w którym tylko jest zasięg sieci komórkowych. Rzecz jednak w tym, że potencjalny gość musi wcześniej znaleźć w sieci hotel, i zanim dokona rezerwacji, ustalić jego położenie na mapie. Ktoś podróżujący już od dłuższego czasu, zmęczony drogą, może mieć kłopoty z szybkim odnalezieniem trzygwiazdkowego hotelu ze SPA, położonego w lesie, kilka kilometrów od głównej drogi.
Gość doprowadzany na nocleg
O wiele prościej byłoby, gdyby hotel o odpowiednich parametrach mógł odnaleźć na ekranie znajdującego się w samochodzie urządzenia do nawigacji satelitarnej lub ekranie telef [...]
Jeszcze nie przyjął się na dobre - bo nie jest stosowany we wszystkich obiektach noclegowych - sposób rezerwowania miejsc przez sieć internetową, a już nowoczesne technologie prowadzą hotele w stronę rezerwacji dokonywanych za pomocą telefonu komórkowego. Z jednej strony, sposób ten może się okazać o tyle przydatny, że w praktyce każdy potencjalny gość będzie mógł zarezerwować pokój z dowolnego miejsca danego kraju, kontynentu lub kuli ziemskiej.
Z drugiej strony, możliwość dokonywania mobilnych rezerwacji już istnieje, bo urządzenia takie jak laptopy i palmtopy wyposażone w karty sieciowe i zaawansowane technologicznie telefony komórkowe umożliwiają dostęp do Internetu z każdego miejsca, w którym tylko jest zasięg sieci komórkowych. Rzecz jednak w tym, że potencjalny gość musi wcześniej znaleźć w sieci hotel, i zanim dokona rezerwacji, ustalić jego położenie na mapie. Ktoś podróżujący już od dłuższego czasu, zmęczony drogą, może mieć kłopoty z szybkim odnalezieniem trzygwiazdkowego hotelu ze SPA, położonego w lesie, kilka kilometrów od głównej drogi.
Gość doprowadzany na nocleg
O wiele prościej byłoby, gdyby hotel o odpowiednich parametrach mógł odnaleźć na ekranie znajdującego się w samochodzie urządzenia do nawigacji satelitarnej lub ekranie telef [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz