Nie tylko cudzoziemcy potrafią, oceniając rodzaj nakrycia stołu w kawiarni lub restauracji, odpowiednio zaklasyfikować obiekt i skorzystać z jego usług lubÉ nie. Dlatego nakrycie stołu powinno być dla hotelowej gastronomii tym, czym jest pościel dla oferowanych przez obiekt pokoi.
Chociaż smacznie i wygodnie, ich obrusy kleją spodnie", tak ponoć antyreklamowała kilkadziesiąt lat temu konkurencyjny zakład jedna ze stołecznych jadłodajni. W czasach nam bliższych w lokalach gastronomicznych pojawiła się cerata przywracana do stanu używalności przy pomocy wilgotnej ścierki, a w jeszcze bliższych - papierowe obrusiki jednorazowe, które przyszły do Pols [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz