Autor: Jacek Piasta
Jacek Piasta
Autor jest doradcą hotelarskim i konsultantem projektów inwestycyjnych
W naszych rozważaniach o celowości i formach promocji skierowanej do klienta zagranicznego przyszedł czas na tematykę udziału w zagranicznych imprezach targowo-wystawienniczych
W branży turystycznej imprezy targowe odgrywają istotną rolę. Wynika ona ze specyfiki natury ludzkiej, którą da się streścić przysłowiem: "Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal". Ci, którzy choć raz byli na targach ITB w Berlinie czy WTM w Londynie i odwiedzili pawilony afrykańskie albo azjatyckie, wiedzą, o czym teraz mowa. O wielkich, przepięknych instalacjach targowych, kiedy to w pawilonie chodzi się po prawdziwym piachu, szumią prawdziwe palmy, stoiska są w afrykańskich chatkach, a personel w barwnych strojach regionalnych.
Błękitne oczka wodne oaz, muzyka i egzotyczny zapach oraz atmosfera afrykańskiego suku (targu) dopełniają wizerunku. Kto był na takim stoisku i w dodatku wdał się w rozmowę o atrakcjach, radościach i afrykańskiej przygodzie wspartej bajecznie kolorowym katalogiem pełnym zdjęć zapierających dech w piersiach - ten raczej nie pojedzie na urlop do Polski. Że wojny, głód, problemy etniczne, swary plemienne, pucze, przewroty, choroby, w tym AIDS? űe białego Mzimu się tam nie kocha?
W Afryce targowej to pojęcia nieistniejące. Na targach Afryka jest bajką, przygodą pełną unikatowych barw, dźwięków i zapachów. No, i jest sterylnie wręcz czysta.
POT stara się tropić
Od kilku lat Polska Organizacja Turystyczna próbuje podążać tym tropem, nadając tak zwanemu stoisku narodowemu jednolity charakter. Można oczywiście dyskutować z wybraną formą i jej realizacją - niemniej próba trwa. Czy targi są skuteczną formą promocji? Tak, pod kilkoma jednakże warunkami. Trzeba dobrze dobrać imprezę targową i trzeba świetnie przygotować produkt, tak by był interesujący dla z [...]
Autor jest doradcą hotelarskim i konsultantem projektów inwestycyjnych
W naszych rozważaniach o celowości i formach promocji skierowanej do klienta zagranicznego przyszedł czas na tematykę udziału w zagranicznych imprezach targowo-wystawienniczych
Błękitne oczka wodne oaz, muzyka i egzotyczny zapach oraz atmosfera afrykańskiego suku (targu) dopełniają wizerunku. Kto był na takim stoisku i w dodatku wdał się w rozmowę o atrakcjach, radościach i afrykańskiej przygodzie wspartej bajecznie kolorowym katalogiem pełnym zdjęć zapierających dech w piersiach - ten raczej nie pojedzie na urlop do Polski. Że wojny, głód, problemy etniczne, swary plemienne, pucze, przewroty, choroby, w tym AIDS? űe białego Mzimu się tam nie kocha?
W Afryce targowej to pojęcia nieistniejące. Na targach Afryka jest bajką, przygodą pełną unikatowych barw, dźwięków i zapachów. No, i jest sterylnie wręcz czysta.
POT stara się tropić
Od kilku lat Polska Organizacja Turystyczna próbuje podążać tym tropem, nadając tak zwanemu stoisku narodowemu jednolity charakter. Można oczywiście dyskutować z wybraną formą i jej realizacją - niemniej próba trwa. Czy targi są skuteczną formą promocji? Tak, pod kilkoma jednakże warunkami. Trzeba dobrze dobrać imprezę targową i trzeba świetnie przygotować produkt, tak by był interesujący dla z [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz