Stawiamy na Mercure i ibisy

Autor: Piotr Stawiński

Rozmowa z Davidem Henrym, dyrektorem sprzedaży i marketingu na Polskę i kraje bałtyckie w Orbisie o rozwoju sieci Mercure w Polsce.

Holiday Inn w Warszawie zmienia się w Mercure Warszawa Centrum. Czym podyktowana jest ta decyzja?

 

Decyzja ta została podjęta w ostatnich miesiącach. Wybraliśmy Mercure ponieważ to zdecydowanie jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie. Jej filozofia działania opiera się na „glokalności”, oznacza to, że siła marki czerpana jest z lokalnej tradycji i kultury w połączeniu z globalną jakością. Każdy hotel tej sieci jest inny, ma swój niepowtarzalny charakter, zachowując określony standard. Marka Mercure dzięki temu jest łatwo adoptowalna, jeśli oczywiście dany obiekt spełnia konkretne wymagania i kryteria. W przypadku Holiday Inn oczywiście były one spełnione, co umożliwiło podjęcie działań rebrandingowych.

 

Jaki będzie Mercure Warszaw Centrum, czym będzie się różnił od dobrze rozpoznawalnego Holiday Inn w tej lokalizacji?

 

Mercure Warszawa Centrum to przede wszystkim doskonała lokalizacja, w samym centrum Warszawy. To bezpośrednie sąsiedztwo Centrum Handlowego Złote Tarasy i wielu ośrodków biznesowych, czy atrakcji turystycznych i kulturalnych miasta. Hotel położony jest zaledwie 300 metrów od Dworca Centralnego i 8 km od Portu Lotniczego Okęcie. Oficjalna zmiana marki nastąpi w styczniu 2013 roku, wszelkie prace już trwają, przewidujemy, że do końca kwietnia 2013 roku zakończymy cały proces.

 

Hotel zostanie zmieniony według wytycznych marki w zakresie produktu i usług stanowiących 90 kluczowych elementów decydujących o tożsamości sieci Mercure.

 

Dotyczą one oznakowania zewnętrznego budynku

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *