Rozmowa z Davidem Henrym, dyrektorem sprzedaży i marketingu na Polskę i kraje bałtyckie w Orbisie o rozwoju sieci Mercure w Polsce.
Holiday Inn w Warszawie zmienia się w Mercure Warszawa Centrum. Czym podyktowana jest ta decyzja?
Decyzja ta została podjęta w ostatnich miesiącach. Wybraliśmy Mercure ponieważ to zdecydowanie jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie. Jej filozofia działania opiera się na „glokalności”, oznacza to, że siła marki czerpana jest z lokalnej tradycji i kultury w połączeniu z globalną jakością. Każdy hotel tej sieci jest inny, ma swój niepowtarzalny charakter, zachowując określony standard. Marka Mercure dzięki temu jest łatwo adoptowalna, jeśli oczywiście dany obiekt spełnia konkretne wymagania i kryteria. W przypadku Holiday Inn oczywiście były one spełnione, co umożliwiło podjęcie działań rebrandingowych.
Jaki będzie Mercure Warszaw Centrum, czym będzie się różnił od dobrze rozpoznawalnego Holiday Inn w tej lokalizacji?
Mercure Warszawa Centrum to przede wszystkim doskonała lokalizacja, w samym centrum Warszawy. To bezpośrednie sąsiedztwo Centrum Handlowego Złote Tarasy i wielu ośrodków biznesowych, czy atrakcji turystycznych i kulturalnych miasta. Hotel położony jest zaledwie 300 metrów od Dworca Centralnego i 8 km od Portu Lotniczego Okęcie. Oficjalna zmiana marki nastąpi w styczniu 2013 roku, wszelkie prace już trwają, przewidujemy, że do końca kwietnia 2013 roku zakończymy cały proces.
Hotel zostanie zmieniony według wytycznych marki w zakresie produktu i usług stanowiących 90 kluczowych elementów decydujących o tożsamości sieci Mercure.
Dotyczą one oznakowania zewnętrznego budynku
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz