Zmiany na stanowiskach w Grupie Hotelowej Orbis

W Grupie Hotelowej Orbis trzech pracowników awansowało na wyższe stanowiska – kierownika ds. sprzedaży franczyzy, kierownika zarządzania przychodami ibisów i dyrektora ds. sprzedaży Novotel Centrum Warszawa.

 

Tomasz Zubek awansował na stanowisko kierownika ds. sprzedaży franczyzy. W latach 2002-2007 pełnił obowiązki kierownika ds. kluczowych klientów w Grupie Hotelowej Orbis. W kolejnych latach pracował w strukturach hoteli Holiday Inn Warszawa Józefów i Radisson Blu Centrum w Warszawie. Po pięciu latach przerwy, w pierwszym kwartale 2012 roku, Tomasz Zubek powrócił do Grupy Hotelowej Orbis awansując ostatnio na nowe stanowisko.

 

Michał Bienias został dyrektorem ds. sprzedaży w hotelu Novotel Warszawa Centrum. Rozpoczął pracę w Grupie Hotelowej Orbis w 2010 roku od stanowiska Regional Key Account Managera w Krakowie. Przez prawie dwa lata odpowiedzialny był za rozwój sprzedaży w segmencie korporacyjnym oraz MICE na terenie południowej Polski, by później objąć stanowisko National Key Account Managera w centralnym biurze sprzedaży w Warszawie. Łącząc nowe obowiązki z rozpoczętym w Accor Hungary Academy programem studiów Talent Development Program odpowiedzialny był za zarządzanie sprzedażą oraz współpracą z największymi przedstawicielami branż IT, Consulting oraz FMCG w Polsce.

 

Do zespołu odpowiedzialnego za revenue management dołączył Wojciech Wiklański jako kierownik zarządzania przychodami hoteli marek ibis, ibis Styles i ibis budget (łącznie ok. 15). W Grupie Hotelowej Orbis rozpoczął pracę już 1990 w roku od stanowiska recepcjonisty w hotelu Orbis Cracovia, gdzie do 2008 roku obejmował kolejne, coraz wyższe stanowiska. W 2011 roku ukończył program studiów Top Talent i został kierownikiem ds. zarządzania przychodami w hotelu Novotel Kraków Centrum.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *