Nowa dyrektor hotelu Chopin

Ewa Nowakowska została dyrektorem generalnym 3-gwiazdkowego Chopin Hotel Cracow Old Town, należącego do Vienna International Hotels & Resorts. Wcześniej m.in. kierowała hotelem Campanile w Lublinie.

 

Chopin Hotel Cracow to hotel z długą tradycją, dużym potencjałem noclegowo-konferencyjnym, doskonałą kuchnią, a przede wszystkim atrakcyjnym stosunkiem jakości do ceny – mówi Ewa Nowakowska. Doświadczenie w branży hotelarskiej zdobywała od 10 lat. 35-letnia absolwentka zarządzania i marketingu, w 2009 r. po raz pierwszy została dyrektorem generalnym w Campanile Hotel Lublin. Wcześniej od 2002 r. pełniła funkcję asystentki General Manager w hotelach Campanile w Szczecinie i Warszawie oraz zastępcy General Managera w Campanile Hotel Łódź. Dzięki pracy w różnych hotelach w całej Polsce poznała specyfikę branży we wszystkich segmentach, szczególnie MICE, leisure i corporate. Była odpowiedzialna zarówno za działania marketingowo-sprzedażowe, jak również budżet, szkolenia i bieżącą operację hotelu. Te umiejętności zamierza wykorzystać w Chopin Hotel Cracow. – Pierwsze tygodnie mojej pracy spędziłam na przyjrzeniu się sytuacji hotelu oraz wsłuchaniu się w potrzeby naszych gości i klientów. Chcę, aby potencjał tego obiektu oraz jego doświadczonego zespołu był w pełni wykorzystywany – mówi Ewa Nowakowska, dla której komunikacja dwustronna z gośćmi oraz klientami jest podstawą działania hotelu. W celu usprawnienia tego procesu, każdy organizator konferencji bądź spotkania w Chopin Hotel Cracow Old Town jest proszony o wypełnienie „Ankiety satysfakcji gościa konferencyjnego”. Kwestionariusz zawiera pytania dotyczące całego procesu obsługi – od przyjęcia zapytania ofertowego przez realizację po kontakt po wykonaniu zlecenia. Ankiety trafiają od razu do koordynatora ds. bankietów, który wraz z General Manager regularnie analizuje je i reaguje na potrzeby klientów.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *