Poznański 5-gwiazdokowy hotel Blow Up Hall 50 50 w Starym Browarze należący do Grażyny Kulczyk jako jedyny hotel z Polski został uhonorowany tytułem „Hotel Technology of the Year”, podczas tegorocznej edycji European Hospitality Awards 2012.
Międzynarodowe jury było pod wielkim wrażeniem sposobu wdrożenia innowacji technologicznych na różnych poziomach projektu, który przełożył się bezpośrednio na wzbogacenie doświadczeń i doznań gości oraz wzmocnienie filozofii miejsca. „To świetny przykład inteligentnego użycia nowoczesnych technologii, które przekładają się na magiczny klimat stworzony w przestrzeni dla gości” – uzasadniło swój werdykt jury. Wyniki zostały ogłoszone 2 listopada 2012 podczas gali EHA w Londynie. Wśród pokonanych konkurentów były m.in. Misson – Edynburg, Adlon Kempinski – Berlin czy Dorchester Collection, 45 Park Lane – Londyn. Hotele oceniało jury złożone z światowych autorytetów w dziedzinie hotelarstwa, m.in. Ted Teng (CEO, Leading Hotels of the World), Claus Sendlinger (CEO & President, Design Hotels), czy Peter Bierwirth (President, European Hotel Managers Association).
Hotel Blow Up – obok baru i restauracji – wchodzi w skład Blow Up Hall 50 50, które nazywane jest interaktywnym dziełem sztuki. Obok Starego Browaru 50 50 oraz Art Stations Foundation 50 50, realizuje ono ideę 50 50, która jest filozoficzną bazą wszystkich inwestycji Grażyny Kulczyk. Ich wspólną częścią jest pierwiastek sztuki. Każdy projekt składa się w 50 proc. z działalności artystycznej, a druga połowa jest określana w zależności od specyfiki danego przedsięwzięcia. W przypadku Blow Up Hall 50 50 elementem komplementarnym sztuki jest przyjemność.
Blow Up Hall 50 50 jest interaktywnym dziełem sztuki mieszczącym luksusowy, 22-pokojowy hotel. Oferuje połączenie luksusu, innowacyjnej technologii oraz osobistego eksperymentu artystycznego. Jego goście nie tylko doświadczają sztuki, ale i uczestniczą w jej tworzeniu. Inspiracją dla nazwy całego kompleksu był kultowy włosko-brytyjski film Michelangelo Antonioniego z 1966 roku, Powiększenie (Blowup). Blow Up Hall nie ma recepcji, a indywidualnie urządzone pokoje nie mają numerów. Zamiast klucza gościom wręczany jest iPhone, który umożliwia znalezienie i otworzenie drzwi właściwego pokoju. iPhony są przenośnymi dziełami pozwalającym gościom doświadczać sztuki zarówno w Blow Up Hall, jak i poza nim. Jego przestrzeń nie jest więc ograniczona do budynku, ale wraz ze swoimi gośćmi swobodnie wnika w tkankę miejską. Dodatkowo, wyposażone w informacje o Blow Up oraz wydarzeniach kulturalnych Poznania, iPhony pełnią rolę wirtualnych concierge obiektu.
Międzynarodowe jury było pod wielkim wrażeniem sposobu wdrożenia innowacji technologicznych na różnych poziomach projektu, który przełożył się bezpośrednio na wzbogacenie doświadczeń i doznań gości oraz wzmocnienie filozofii miejsca. „To świetny przykład inteligentnego użycia nowoczesnych technologii, które przekładają się na magiczny klimat stworzony w przestrzeni dla gości” – uzasadniło swój werdykt jury. Wyniki zostały ogłoszone 2 listopada 2012 podczas gali EHA w Londynie. Wśród pokonanych konkurentów były m.in. Misson – Edynburg, Adlon Kempinski – Berlin czy Dorchester Collection, 45 Park Lane – Londyn. Hotele oceniało jury złożone z światowych autorytetów w dziedzinie hotelarstwa, m.in. Ted Teng (CEO, Leading Hotels of the World), Claus Sendlinger (CEO & President, Design Hotels), czy Peter Bierwirth (President, European Hotel Managers Association).
Hotel Blow Up – obok baru i restauracji – wchodzi w skład Blow Up Hall 50 50, które nazywane jest interaktywnym dziełem sztuki. Obok Starego Browaru 50 50 oraz Art Stations Foundation 50 50, realizuje ono ideę 50 50, która jest filozoficzną bazą wszystkich inwestycji Grażyny Kulczyk. Ich wspólną częścią jest pierwiastek sztuki. Każdy projekt składa się w 50 proc. z działalności artystycznej, a druga połowa jest określana w zależności od specyfiki danego przedsięwzięcia. W przypadku Blow Up Hall 50 50 elementem komplementarnym sztuki jest przyjemność.
Blow Up Hall 50 50 jest interaktywnym dziełem sztuki mieszczącym luksusowy, 22-pokojowy hotel. Oferuje połączenie luksusu, innowacyjnej technologii oraz osobistego eksperymentu artystycznego. Jego goście nie tylko doświadczają sztuki, ale i uczestniczą w jej tworzeniu. Inspiracją dla nazwy całego kompleksu był kultowy włosko-brytyjski film Michelangelo Antonioniego z 1966 roku, Powiększenie (Blowup). Blow Up Hall nie ma recepcji, a indywidualnie urządzone pokoje nie mają numerów. Zamiast klucza gościom wręczany jest iPhone, który umożliwia znalezienie i otworzenie drzwi właściwego pokoju. iPhony są przenośnymi dziełami pozwalającym gościom doświadczać sztuki zarówno w Blow Up Hall, jak i poza nim. Jego przestrzeń nie jest więc ograniczona do budynku, ale wraz ze swoimi gośćmi swobodnie wnika w tkankę miejską. Dodatkowo, wyposażone w informacje o Blow Up oraz wydarzeniach kulturalnych Poznania, iPhony pełnią rolę wirtualnych concierge obiektu.
Dodaj komentarz